روادید کاروان ایران صادر شد

تیم ملی فردا در امان

بازیکنان و اعضای کاروان تیم ملی فوتبال، فردا به امان، پایتخت اردن می‌روند تا برای بازی حساس روز پنجشنبه مقابل تیم ملی عراق آماده شوند.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۵۶

بعد از جنجال‌ها و حاشیه‌های فراوانی که پرداخت نشدن حقوق مارک ویلموتس برای فوتبال ما ایجاد کرد، وزارت ورزش یوروهای سرمربی تیم ملی فوتبال را در ترکیه تحویل این مربی بلژیکی داد تا موقتا مشکلات مربوط به حقوق مربی پایان یابد. حالا کاروان ایران با هدایت ویلموتس به امان می‌رود تا برای حساس‌ترین بازی این مرحله آماده شود. اگر شکست تیم ملی در بحرین نبود، شاید تا این حد بازی ما مقابل عراق حساس و مهم نمی‌شد؛ اما حالا در شرایطی مقابل عراق قرار می‌گیریم که با شش امتیاز از سه بازی در رده سوم گروه هستیم و می‌دانیم که عراق و بحرین هفت امتیازی در جدول بالای سرمان هستند و غفلتی دیگر به معنای پایان رویای جام جهانی قطر خواهد بود.
بلیت رایگان برای عراقی‌ها
تماشای بازی عراق و ایران برای مردم عراق رایگان اعلام شد. الزهیری، مسؤول روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد: بلیت‌فروشی برای این دیدار برای عراقی‌ها صورت نخواهد گرفت و تماشای این مسابقه برای آنها رایگان است تا بتوانیم حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشته باشیم.
عراق به این دلیل اردن را انتخاب کرد که عراقی‌ها برای حضور در کشور اردن مشکل روادید ندارند و خیلی راحت به این کشور همسایه وارد خواهند شد.
الزهیری افزود: تمام کارهای اجرایی کاروان تیم ملی فوتبال ایران به خوبی صورت گرفته و تیم ملی فوتبال ایران فردا بدون مشکل وارد امان پایتخت اردن می‌شود چون مراحل صدور روادید برای تمامی بازیکنان صورت گرفته است.
الزهیری همچنین اعلام کرد شاهزاده علی بن حسین و رئیس فدراسیون فوتبال اردن قول دادند تمام تلاش‌های خودشان را برای آسان کردن میزبانی عراق در بازی برابر ایران (پنجشنبه این هفته) و بحرین (سه‌شنبه هفته آینده) انجام دهند.
یک ناظر امنیتی بیشتر
سایت فوتبال عراق (الکره العراقیه) خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار ایران با عراق در انتخابی جام جهانی 2022 در اردن یک ناظر امنیتی بیشتر در نظر گرفت. به این ترتیب از سوی AFC دو ناظر امنیتی این دیدار را تحت نظر خواهند داشت تا این بازی حساس که در کشور ثالث برگزار می‌شود کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشته باشد. دیدار شاگردان ویلموتس با تیم ملی عراق از ساعت 17 و 30 دقیقه پنجشنبه این هفته در ورزشگاه بین‌المللی امان آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها