در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سیاستمداران خارجی حتی برای ده سال آینده سینما و شبکههای تلویزیونیشان هم برنامهریزی کردهاند. آنها با تمام وزارتخانههای مربوطه که در رابطه با مسائل اجتماعی و سیاسی و آموزشی فعالند مشورت و صحبت میکنند و میگویند که استراتژی مملکت در ده سال آینده باید کدام سمت رود و بر آن اساس به کمپانیها میگویند که برای ده سال آینده این آثار را بسازید.
سیاستمداران ما نیز اگر میخواهند اثرگذاری محصولات آن طرفی را داشته باشند باید یک نگاه آیندهنگرانه داشته باشند و سپس از رسانههای جمعی و بهخصوص تلویزیون حمایت کنند تا بتوانند محصولات مفید تولید کنند.
طبیعی است که اغلب هنرمندان ما امتحان خودشان را پس دادهاند و همه خط قرمزها را میدانند و کافی است سوژه را به آنها بدهید و نگارش و تولید را از آنها بخواهید که این تولید میتواند از مسائل سیاسی و اجتماعی تا آموزشی را دربرگیرد.
مخاطب بعد از دیدن سریال باید احساس امنیت کند و سریالی که تشنج یا دودستگی و خشونت ایجاد کند، تاثیرهای زودگذر دارد.
باید اول انسان را بشناسیم و سریال ما شخصیت داشته باشد و همه خصوصیتهای انسانها را در شخصیتهایمان نشر کنیم.
بسیاری از سریالهای فعلی تلویزیون ویژگی آرامشبخشی را دارند؛ همین طور است بسیاری از برنامههای رادیویی و مثلا حتی در رادیوپیام و در خلال پخش اخبار سعی میشود ایجاد امید و آرامش و انگیزه به مخاطب القا شود.
باید تمام تهیهکنندگان تلویزیون و رادیو سعی کنند این الگوی احساس امنیت و آرامش در مخاطب را پیگیری کنند.
انسیه شاهحسینی
کارگردان
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد