بازی‌های داغ امروز را از دست ندهید

آدرنالین خالص در خون لیگ

هفته دهم لیگ برتر امروز با دو بازی دنبال می‌شود و با یک بازی پنجشنبه و 4 بازی جمعه به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۲۵

بازی‌های این هفته که با مسابقه دیروز شروع شد، امروز با دو بازی فوق‌العاده حساس دنبال می‌شود. دو بازی همزمان که هیجان را به سکوهای دو ورزشگاه در شهرهای تهران و اصفهان می‌آورند. دو مسابقه‌ای که به دلیل حساسیت بالا آدرنالین خالص به رگ‌های فوتبال ما می‌ریزند.
استقلال در شرایطی میزبان صنعت نفت آبادان است که از سفر آخر خود به تبریز 3 امتیاز ارزشمند سوغاتی آورده است. برد 4 بر 2 مقابل تراکتور همه آبی‌ها را به ادامه لیگ امیدوار کرده است؛ اما آندرا استراماچونی گفته امیدوار است تیمش به دلیل این برد مغرور نشده باشد. این مربی در بازی امروز فرشید باقری، روزبه چشمی و میلاد زکی‌پور را در اختیار ندارد.
حریف استقلال در بازی امروز، صنعت نفت آبادان است که تیمی بسیار تاکتیکی و منظم نشان داده و اولین شکست تراکتور در این فصل را هم رقم زده است. دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان آخرین جام استقلال را به این تیم داد. آن زمان او سرمربی خونه به خونه بود و در فینال جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد. او ده تقابل با استقلال داشته که شش شکست و چهار پیروزی به‌دست آورده است. از آخرین برد او مقابل استقلال چهار سال و هفت ماه می‌گذرد. او آن زمان سرمربی فولاد بود و استقلال قلعه‌نویی را شکست داد.
امتیازهای بازی امروز برای هر یک از دو تیم ارزش بالایی دارد و برای استقلال که تازه موتورش را برای حرکت روشن کرده، حیاتی‌تر است. استقلال امیدوار است با حمایت تماشاگرانش در این بازی حساس به برتری برسد.
اما بازی دیگر امروز بین دو تیم بالای جدول برگزار می‌شود. سپاهان 19 امتیازی و تراکتور 17 امتیازی امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور در سه هفته اخیر 7 امتیاز از دست داده و حسابی به رقیب خود در بالای جدول خدمت کرده است. شکست در بازی امروز، لطف را در حق سپاهان تمام خواهد کرد.
تراکتور که در برابر نساجی مساوی کرد و در برابر صنعت نفت و استقلال شکست خورد، دیگر در بازی امروز نمی‌خواهد شکست بخورد. در سوی دیگر سپاهان قرار دارد که این فصل با خریدهای نجومی و در اختیار گرفتن بازیکنان باکیفیت در پست‌های مختلف، فقط به قهرمانی فکر می‌کند و امیدوار است با برد در بازی امروز با خیال راحت در صدر جدول بماند. این دو بازی را نباید از دست داد و باید تاسف خورد که این دو بازی هیجان‌انگیز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

برنامه ادامه هفته دهم
سه‌شنبه ۱۴ آبان
استقلال - صنعت نفت (15:30)
داور: محمدحسین زاهدی‌فر کمک‌ها: علی میرزابیگی و سعید قاسمی
سپاهان - تراکتور (15:30)
داور: سیدوحید کاظمی کمک‌ها: محمدرضا منصوری ـ حسن ظهیری
پنجشنبه ۱۶ آبان
پیکان -سایپا (15:30)
داور: محمدرضا اکبریان
کمک‌ها: بهزاد‌پناهی و علی رعیت
جمعه ۱۷ آبان
ماشین‌سازی - ذوب‌آهن (15:30)
داور: رضا عادل کمک‌ها: فرهاد مروجی و علیرضا طاهرخانی
شهرخودرو -‌ پارس جنوبی جم (16:00)
داور: امیر عراب‌براقی کمک‌ها: مهدی عالیقدر و محسن بابایی
نفت مسجد سلیمان- نساجی (16:45)
داور: حمید حاج‌ملک کمک‌ها: قهرمان نجفی و مهدی شفیعی
شاهین - گل‌گهر (17:45)
داور: محمدرضا تارخ‌ کمک‌ها: سیدمحمد هاشمی‌نسب و علیرضا مرادی

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها