مهدی تارتار از راز موفقیت نفت مسجدسلیمان می‌گوید

خدا هوای تیمم را دارد

شاید باورتان نشود اما پس از گذشت 9هفته از لیگ برتر، هنوز نفت مسجدسلیمان شکستی نداشته و با دو برد و هفت تساوی به کارش در فصل نوزدهم ادامه می‌دهد. این تیم ابتدای فصل با یک‌سری بازیکن بومی، یارانی که تجربه کمی در لیگ برتر دارند و بازیکنان نه چندان سرشناس، کارش را آغاز کرد و حالا جزو تیم‌های فنی و قابل احترام لیگ است.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۶۱

در همین زمینه با مهدی تارتار گفت‌وگو کردیم. سرمربی نفت ابتدا گفت: از بازیکنان و دستیارانم ممنونم. اگر موفقیتی تا اینجای کار حاصل شده، به خاطر حمایت و تلاش آنها است. بازیکنان تیم من از جان و دل تلاش می‌کنند. البته هیچ وقت دوست ندارم از واژه تیم من استفاده کنم، چون معتقدم فوتبال یک ورزش گروهی است و همه بردها و باخت‌ها بر اثر تلاش گروهی رقم می‌خورد. او اضافه کرد: چیزی که مرا نسبت به آینده دلگرم می‌کند، شوق و انگیزه بازیکنان است. خیلی‌ها از من می‌پرسند چطور توانستی با نفت مسجدسلیمان که ابتدای فصل نتوانست به اندازه کافی بازیکن ستاره جذب کند، بدون باخت در جدول بمانی اما من به همه آنها پاسخ دادم رمز موفقیت ما فقط شجاعتی است که از بازیکنان و دستیارانم می‌بینم. آنها در هر بازی با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنند. از کادر پزشکی و تدارکات هم نام می‌برم چون سهم بزرگی در روند حرکتی ما داشتند. قبلا هم این را گفته‌ام که دنبال بازیکن ستاره نیستم گرچه محمد طیبی و سوشا مکانی را در فهرست‌مان داریم، اما من می‌خواهم یک تیم ستاره داشته باشم نه یک تیم پر از ستاره.»
او با اشاره به شرایط اخیر نفت مسجدسلیمان و تعداد بالای تساوی‌های این تیم ادامه داد: شاید تعداد این مساوی‌ها زیاد باشد، اما اگر فیلم بازی‌های‌مان را ببینید، متوجه می‌شوید در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و معمولا تعداد فرصت‌های گلزنی‌مان از حریفان بیشتر است. مثلا در همین بازی اخیر، دو بار به فولاد گل زدیم که داور هر دو بار، آن را مردود اعلام کرد. واقعا حیرت زده شدیم. حداقل یکی از این گل‌ها صد در صد درست بود، ولی نتوانستیم نظر داور را تغییر بدهیم. اگر گل‌مان مردود نمی‌شد، امروز دو امتیاز بیشتر داشتیم، یک‌مساوی کمتر و یک برد دیگر در کارنامه‌مان دیده می‌شد. تارتار در نهایت گفت: خداوند همیشه هوای تیم‌مان را دارد. ما برای کسب امتیازات بیشتر به زمین می‌رویم و امیدوار و دلگرم هستیم. ان‌شاءا... در دیدارهای بعدی نیز بهترین نتایج را بگیریم چون به عقیده من این تیم شایستگی‌های زیادی دارد.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها