این شاید از طالع بد فوتبال‌دوستان ایرانی بود که باید تنها چند ساعت بعد از دیدن بازی جذاب، مهیج و پرگل لیورپول - آرسنال، پنج تساوی لیگ ایران را می‌دیدند. در همان یک بازی بندر لیورپول ده گل زده شد، اما در پنج بازی پنجشنبه فقط دو گل ردوبدل شد تا قحطی گل، فریاد همه را بلند کند.
کد خبر: ۱۲۳۵۴۷۷

نساجی در قائمشهر مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید تا گفته شود مهاجری از نساجی جدا شده است. مهاجری عنوان استعفا را نپذیرفت و گفت از استعفا بدش می‌آید، اما جدایی از نساجی را تلویحا تایید کرد.
سایپا در تهران مقابل شهر خودرو به تساوی بدون گل رسید تا بهترین خبر برای سپاهانی‌ها مخابره شود. تیم یحیی در صورت برد این بازی می‌‌توانست با یک بازی کمتر به صدر جدول برود.
در تهران پرسپولیس در یک بازی پر از حاشیه، مقابل ماشین‌سازی به تساوی بدون گل رضایت داد. پنالتی دقیقه 86 که توسط صفایی به نفع پرسپولیس اعلام شد، مهم‌ترین صحنه‌های این بازی را رقم زد. از فحاشی به رسول خطیبی تا از دست رفتن پنالتی توسط علیپور و موضع تند هواداران نسبت به او.
نفت مسجدسلیمان در حضور تماشاگران خودی مقابل فولاد تیم خوب این روزهای لیگ به تساوی بدون گل رسید. جواد نکونام در کنفرانس بعد از بازی گفت: اگر نفت، سوشا مکانی را نداشت، قطعا شکست می‌خورد.
در نهایت، پنجشنبه با تساوی یک - یک پارس جنوبی جم و سپاهان به پایان رسید تا دو گل در این روز ببینیم. پنالتی دقیقه 45 محمد نوری موجب شد رکورد گل نخوردن‌های متوالی پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان در دقیقه 945 شکسته شود. این دومین تساوی پیاپی سپاهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها