با وجود بعضی خبرها و شایعات در فضای مجازی استاندار کربلا خبر داد که در تظاهرات روز دوشنبه این شهر هیچ شخصی کشته نشده و ویدئوهای جعلی منتشر‌شده در‌این‌باره در راستای جنگ تبلیغاتی سازمان‌یافته بوده است.
کد خبر: ۱۲۳۵۰۲۰

به گزارش فارس، سرتیپ ستاد علی الهاشمی، فرمانده عملیات فرات میانه و نصیف الخطابی، استاندار کربلا دیروز تأکید کردند برخی معترضان روز دوشنبه به نیروهای امنیتی، ادارات دولتی و بانک‌ها حمله کردند. در جریان این تظاهرات به نیروهای امنیتی دستور داده شد از گلوله جنگی علیه معترضان استفاده نکنند. در همین حال احمد علی زوینی، رئیس پلیس بغداد هم گفت، در این تظاهرات عوامل نفوذی حضور داشتند که قصد داشتند در کربلا دست به تخریب بزنند. وی در پایان خاطر‌نشان کرد، افرادی را بازداشت کرده‌اند که بمب‌های دست‌ساز با خود داشتند و اقدامات تخریبی انجام می‌دادند.
همچنین منابع خبری گزارش دادند که مردم بغداد به رغم مقررات منع آمد و شدی که توسط مسؤولان اعلام شده بود به خیابان‌ها آمدند. همزمان رهبر جریان صدر عراق از نخست‌وزیر این کشور خواست به انتخابات پارلمانی زودهنگام با نظارت سازمان ملل فرابخواند که در آن احزاب کنونی شرکت نداشته باشند. از‌سوی دیگر شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابع امنیتی عراق از پرتاب دو راکت به اردوگاه نظامیان آمریکا در شمال بغداد خبر داد. اردوگاه التاجی محل استقرار پرسنل نظامی آمریکاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها