فرانسیس فورد کاپولا همکار قدیمی مارتین اسکورسیزی به کمک او آمد و علیه فیلم‌های گونه ابرقهرمانانه صحبت کرد. خالق فیلم‌های «پدرخوانده» و «مکالمه» در گفت‌و‌گویی اعلام کرد فیلم‌های کمیک استریپی نفرت‌انگیز و بیزار‌کننده هستند و نمی‌توان نام سینما بر آنها نهاد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۰۳

به گفته کاپولا: «وقتی اسکورسیزی از فیلم‌های شرکت مارول به عنوان کارهایی غیرسینمایی اسم می‌برد، کاملا درست می‌گوید. انتظار ما از فیلم‌های سینمایی این است که چیزی تازه به ما بیاموزند و آنها به ما آگاهی‌های تازه‌ای بدهند، اما محصولات کمیک استریپی چنین نیستند.»
جیمز گان که چند فیلم ابرقهرمانانه ساخته و چند هفته قبل در مقام پاسخگویی به اسکورسیزی برآمد، درباره اظهارات کاپولا هم به اظهار نظر پرداخته است. او در جواب کاپولا گفته قرار نیست هر کسی فیلم‌های ابرقهرمانانه را دوست داشته باشد و این نکته، شامل حال نابغه‌های سینما هم می‌شود!
ناتالی پورتمن که در کارنامه‌اش هر دو گروه فیلم‌های غیرمتعارف و ابرقهرمانانه را دارد هم نسبت به اظهارات کاپولا و اسکورسیزی واکنش نشان داده و اعلام کرده «فضا و جای کافی برای همه نوع فیلم وجود دارد و اجازه بدهیم همه نوع فیلم ساخته شود و در معرض دید تماشاگران قرار گیرد.»/موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها