کد خبر: ۱۲۳۴۰۳۰

# اتوبوس_تندرو
نوابی از تهران:
بعضی از اتوبوس‌های تندروی خط علم وصنعت به پایانه بیهقی، نقشه ایستگاه‌ها را ندارد و این موضوع باعث سردرگمی مسافران می‌‌شود.
# شغل_بازنشسته
عامری از شیراز:
با وجود قانون منع استفاده بازنشستگان، بعضی ادارات دولتی با سمت مشاور از بازنشستگان استفاده و از قانون تخطی می‌کنند. این در حالی است که جوانان زیادی این روزها در جست‌وجوی کار هستند.

# کاسپین_سپرده
ساروی از ساری:
موسسه اعتباری کاسپین همه سرمایه بنده را که نزد این موسسه سپرده شده بود مسدود کرده و پس نمی‌دهد. چرا؟

# کلاهدوز_پایانه
صمدی از تهران:
از شهرداری منطقه 13 تهران بابت سرپوشیده کردن پایانه کلاهدوز کمال تشکر و قدردانی را دارم. مصونیت از آفتاب و باران از محاسن این کار است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 3 مهر 1398 با عنوان «عابر-ترافیک» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: چراغ راهنمایی این میدان (میدان پونک) به صورت زمان‌دار تعریف شده تا با بهره‌گیری عابران پیاده از فرصت چراغ سبز عابر، از خیابان عبور کنند.

در پیام مردمی در روز یکشنبه مورخ 14/7/98 در ستون حق باشماست با عنوان «مترو – تختی» روابط‌عمومی مترو با ارسال نمابری اعدام کرد: ضمن سپاس از شهروند محترم در پاسخ نسبت به این درخواست اعلام می‌دارد که ایستگاه ورزشگاه تختی جهت سرویس‌دهی به ساکنان و احیای ورزشگاه تختی در این محدوده در حال احداث می‌باشد. با توجه به موقعیت قرارگیری دپو و پارکینگ خط 7 متروی تهران در جنوب ورزشگاه تختی و همچنین محدودیت‌های موجود به لحاظ وجود مجموعه‌های نظامی در این منطقه، امکان عبور به سمت افسریه میسر نبود. البته در مطالعات و طراحی خطوط جدید به ارائه سرویس و خدمات‌رسانی به شهروندان از طریق مترو برای ساکنان افسریه توجه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها