بعد از مدت‌ها، لژیونرهای ایرانی، روزهای خوبی را در تیم‌های‌شان سپری می‌کنند

درخشش سردار و کریم

در شبی که تیم‌های خارجی لژیونرهای ایرانی، موفق عمل کردند، سردار آزمون و کریم‌انصاری‌فرد درخشیدند تا خوش‌بینانه به ماه آبان نگاه کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۷۳

تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست مقابل بحرین وضعیت خوبش در جدول گروه C را از دست داده و 23 آبان باید در بصره به مصاف تم ملی عراق برود و طبیعی است که در چنین شرایطی، هرچه لژیونرهای ما عملکرد بهتری داشته باشند، اطمینان ما به موفقیت تیم ملی در آن بازی حساس بیشتر می‌شود. دیدارهای شنبه‌شب را با هم مرور می‌کنیم:
نمره عالی سردار
سردار آزمون نمره فنی بسیار خوبی در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه دریافت کرد. خبرگزاری ورزشی چمپیونتات روسیه با مشارکت کاربرانش نمره فنی بسیار خوب 8 را به بازی 90 دقیقه‌ای سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ در نبرد خانگی برابر تیم روستوف اختصاص داد.
آرتم جیوبا، دیگر مهاجم زنیت به‌دلیل سه گلی که در این بازی به ثمر رساند با کسب نمره 9 بهترین بازیکن میدان معرفی شد.
سردار که سابقه بازی در تیم روستوف را هم در کارنامه دارد گل سوم این بازی را به ثمر رساند و در پیروزی 6 بر یک زنیت نقشی پررنگ داشت.
زنیت اکنون با 29 امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد و لکوموتیو مسکو را با همین امتیاز بالای سر خود می‌بیند.
سیدمجید باز هم عالی
ترابزون اسپور در هفته هشتم لیگ برتر ترکیه، در خانه با نتیجه 4 بر یک قاضی شهیر تیم اول شهر قاضی آنتپ را شکست داد.
سیدمجید حسینی در این بازی حضوری 90 دقیقه‌ای داشت و نمره عالی گرفت. او آن‌قدر در میان هواداران ترابزون محبوب شده که باشگاه به‌دنبال تمدید قرارداد او تا سال 2023 است و می‌خواهد دریافتی سالانه او از باشگاه را هم 20 درصد افزایش دهد.
در پایان هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، ترابزون اسپور با 15 امتیاز در صدر است و آنالیا اسپور با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. تیم‌های مشهور و محبوب و پرطرفدار ترکیه اما حال خوشی ندارند. گالاتاسرای چهارم، فنرباغچه هفتم و بشیکتاش دوازدهم هستند. البته فاصله امتیاز آنها با صدر جدول چندان زیاد نیست و هواداران این سه تیم امیدوارند تیم‌شان را دوباره در اوج ببینند.
درخشش کریم
تیم فوتبال السیلیه در هفته هفتم لیگ قطر با درخشش کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی خود مقابل الوکره به پیروزی رسید.
حریف السیلیه در هفته هفتم، تیم الوکره بود که این بازی با برتری 3 بر یک تیم کریم انصاری‌فرد به پایان رسید.
کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب السیلیه حضور داشت و برای تیمش خوش‌درخشید و 2گل به ثمر رساند. گل‌های السیلیه در این بازی را به ترتیب انصاری فرد (27 و 55) و الشمری (68) به ثمر رساندند. تک گل رقیب را عمر علی (42) زد.
تا دیروز الریان با هفت بازی و 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر حضور داشت. البته الدحیل با شش بازی و 14 امتیاز، العربی با 5 بازی و 13 امتیاز و السد با پنج بازی و 12 امتیاز در رده‌های بعدی هستند و هر یک از آنها می‌توانند صدر جدول را در اختیار بگیرند.
السیلیه وضعیت خوبی در این جدول ندارد و با 10 امتیاز از 7‌بازی در رده هفتم جدول قرار دارد.
برتری یوپن
یوپن بلژیک در حضور 90 دقیقه‌ای امید ابراهیمی مقابل اوستنده به برتری دست یافت. در چارچوب هفته یازدهم لیگ بلژیک، تیم یوپن به مصاف اوستنده رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 یاران ابراهیمی خاتمه یافت. هافبک ملی‌پوش ما 90 دقیقه در میدان حضور داشت و در دقیقه 43 از داور کارت زرد دریافت کرد. یوپن با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول یعنی دو خانه مانده به انتهای جدول لیگ بلژیک است. کلوپ بروژ با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
غیبت میلاد
تیم خنت در غیاب میلاد محمدی مقابل واسلند به‌وه‌رن به پیروزی رسید. این بازی در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول بلژیک برگزار شد و خنت با نتیجه 2 بر صفر مهمانش واسلند به‌وه‌رن را شکست داد.
میلاد محمدی در این بازی روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد. تیم میلاد با 20 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول بلژیک قرار دارد و اوضاع این تیم به مراتب از تیم امید ابراهیمی (یوپن که در رده چهاردهم جدول 16 تیمی بلژیک قرار دارد) مناسب‌تر است.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها