محمد موسوی در گفت‌وگو با جام‌جم:

دوباره به اوج برمی‌گردیم

کد خبر: ۱۲۳۳۲۰۶

محمد موسوی، حالا بازیکن تیم اولشتین لهستان است. همین چند وقت پیش بود که موسوی می‌گفت به خاطر خانواده و به دلیل این‌که کمی عاطفی است ترجیح می‌دهد به پیشنهاد تیم‌های خارجی فکر نکند اما ظاهرا این بار او تصمیم متفاوتی گرفت؛ تصمیمی که سرانجامش این شد: «لژیونر شدن مدافع روی تور تیم ملی ایران.» خود موسوی درباره این انتقال می‌گوید: یک تصمیم مهم گرفتم. همه چیز هم رسمی شده بود اما دوست نداشتم تا زمانی که فدراسیون I. T. C را صادر نکرده، درباره‌اش حرفی بزنم.»
او این را گفت و ادامه داد: من هفته قبل به لهستان رسیدم و یک نشست خبری هم داشتم. خبر پیوستنم به اولشتین همانجا رسمی شد. خبرنگاران هم سوالات زیادی پرسیدند. من با دقت به سوال‌های آنها جواب دادم و در نهایت گفت که امیدوارم خوش استقبال و بد بدرقه نباشید.
او در پاسخ به این سوال که چطور تیم لهستانی را انتخاب کرده است هم این واکنش را نشان داد: من اصلا تیم را نمی‌شناختم و از میلاد عبادی پور و لوکاس ژیگادلو اطلاعات گرفتم. شهر اولشتین با شهر تیم میلاد یعنی اسکرا چهار پنج ساعت فاصله دارد. نکته جالب این‌که اینجا به‌خاطر این‌که خیلی والیبال دوست دارند مرا می‌شناسند، حتی در خیابان هم می‌بینند،می‌شناسند. ان‌شاءا... در این مدت بتوانم آن‌طور که باید در پلاس لیگا بازی کنم.
موسوی که همه می‌دانند وابستگی شدیدی به خانواده‌اش دارد درباره جدا افتادن از آنها حرف می‌زند و می‌گوید: خب شرایط که سخت است. دل کندن از خانواده کار هر کسی نیست. واقعا دارم روزهای عجیبی را تجربه می‌کنم. من سفرهای زیادی را با تیم ملی رفته‌ام. بارها دور از خانواده بوده‌ام اما این‌بار ماجرا فرق می‌کند. یک حس عجیبی دارم. در سال‌های گذشته پیشنهاد‌های زیادی را از کشورهای مختلف رد کردم، اما این یک تصمیم بزرگ گرفتم. من در والیبال افتخارهای زیادی داشته ام و گفتم حیف است در رزومه‌ام سابقه لژیونری نباشد. واقعا دوری از خانواده برایم سخت است اما تصمیمم را گرفتم. دفعه قبل هم گفتم لیگ ایران فقط حاشیه است و حاشیه.
یکی از بهترین مدافعان روی تور جهان که همیشه پیراهن شماره 6 را تن کرده است در این تیم باشگاهی شماره 66 را خواهد پوشید. از او در این باره سوال کردیم که موسوی این واکنش را نشان داد: اتفاقا شماره 6 را می‌خواستم اما باشگاه گفت یکی از بازیکنان قدیمی آن را می‌پوشد و از من خواستند 66 را بپوشم. من دیدم جالب است بالاخره دو تا 6 کنار هم و قبول کردم.
به‌عنوان سوال آخر از موسوی درباره والیبال و شرایط این روزهایش سوال کردیم که او گفت: بچه‌ها دارند تلاش خودشان را می‌کنند. فشار بازی‌ها زیاد است. مسافت‌ها دور است و همیشه نمی‌شود یک تیم در اوج باشد. برای بچه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و به مردم قول می‌دهم دوباره نتایج خوب را با تیم ملی والیبال ایران تجربه خواهند کرد.


برنامه روز آخر

سه شنبه 23 مهر
آمریکا - مصر (5:30)
لهستان - ایران (7:00)
تونس - روسیه (8:30)
ایتالیا - برزیل (9:30)
آرژانتین- استرالیا (12:30)
ژاپن- کانادا (13:50)

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها