یک قاتل عنکبوتی معمولی

از آن دسته بازیگرانی است که نه از نقش‌های متفاوت می‌ترسد و نه از گریم شدن. می‌تواند نقش‌هایی دور از هم را هم انتخاب کرده و در همه‌شان نسبتا بدرخشد و از پس کار برآید.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۶۸

وقتی می‌شود نقی معمولی پایتخت و از دریچه تلویزیون به خانه‌های مردم می‌رود، آنقدر خوب از پس نقش برمی‌آید که می‌شود باور کرد او اصالتا مازندرانی است. فرهنگ این منطقه را می‌شناسد و می‌تواند کاملا قابل باور به نظر برسد و مخاطب را با خود همراه کند.
وقتی بازی در نقش راننده تاکسی فیلم فراری ساخته موفق رضا داوودنژاد را هم می‌پذیرد نقشی قابل باور و جدی را ایفا می‌کند، مردی مهربان و ساده که تمام تلاش خود را برای تغییر مسیر دخترک داستان به کار می‌بندد و تا پایان ماجرا را مثل یک مرد واقعی پیش می‌رود.
می‌شود درباره محسن تنابنده مثال‌های متفاوت و فراوانی را کنار هم گذاشت.
بازی در قالب طنز و جدی، در فیلمنامه‌هایی با داستان تلخ یا شیرین، او از پس همه این نقش‌ها برمی‌آید و بازی قابل قبولی ارائه می‌کند.
این بازیگر اکنون با بازی خوبش در فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته جمشید محمودی روی پرده سینماهاست، در این فیلم هم نقش مردی افغانستانی را بازی می‌کند که اتفاق دشوار و عجیبی را پشت سر می‌گذارد و تمام تلخی نقشی که ایفا کرده را به مخاطب منتقل می‌کند.
طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده او قصد دارد در نقش یک قاتل عنکبوتی در فیلم سینمایی «عنکبوت» ایفای نقش کند. آن‌طور که خبرگزاری ایسنا نوشته، عنکبوت دومین ساخته ابراهیم ایرج زاد و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که در گروه اکنون در حال فیلمبرداری آن هستند.
این اثر که فیلمنامه‌اش را اکتای براهنی نوشته روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌شناسی و نقد نگاه تند است. نقش این مرد را هم طبعا تنابنده بازی کرده و به احتمال زیاد می‌تواند از این قاتل عنکبوتی هم چهره‌ای قابل باور به ما ارائه کند.
این فیلم برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد و در آن ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان‌بخش، فرید سجادی‌حسینی و چهره‌های دیگری بازی می‌کنند. محمدصادق رنج‌کشان هم به عنوان جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار در فیلم «عنکبوت» حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها