رادیو پیام و آوا با آغاز پیاده‌روی اربعین زائران حسینی در بخش‌های ششگانه ویژه‌برنامه‌هایی را پخش می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۷۰

پیام حسین (ع)
به گزارش جام‌جم، برنامه پیام کربلا حاوی مطالب و سخنان بزرگان دین، اندیشمندان، بیانات امام خمینی و رهبری با موضوع قیام امام حسین (ع) و پیام کربلاست که باحضور کارشناسان مذهبی محرم تا پایان صفر از رادیو پیام پخش می‌شود.
لبیک یاحسین، برنامه‌ای ترکیبی حاوی متن، موسیقی و گزارش از زائران اربعین حسینی است که از 21 تا 27 مهر به صورت زنده از رادیو پیام روی آنتن می‌رود.
پیام دلدادگی، ویژه‌برنامه بخش شبانگاهی رادیوپیام است که با اجرای مهدی رستمی و پخش مداحی و موسیقی‌های آیینی از 25 تا 27مهر از ساعت 22 تا 2 بامداد عزاداران حسینی را همراهی خواهد کرد.
آوای اربعین
شبکه رادیویی آوا با ویژه‌برنامه آوای دلتنگی در ایام سوگواری اربعین امام حسین (ع) از 25 تا 27مهر با پخش مداحی، تصنیف، روضه آوازهای آیینی و اخلاقی در وصف امام حسین (ع) همراه مخاطبان خود در سراسر جهان خواهد بود.
همچنین برای تعامل بیشتر رادیو آوا با مخاطبانش در سراسر کشور، این رادیو پویشی باعنوان کربلا تو را می‌خواند، برگزار می‎کند. شنوندگان رادیو پیام و آوا می‌توانند از برگزاری مراسم در اربعین و همچنین از مسیرهای پیاده‌روی در کشور عراق و از مسیرهای پیاده روی میدان امام حسین (ع) تا شهرری عکس گرفته و از درگاه‌های ارتباطی شبکه پیام و آوا تصاویر خود را ارسال کنند تا با نام و عکس خودشان در رادیو نمای پیام و آوا پخش شود. در این پویش به برترین عکس‌های ارسالی جوایزی از سوی شبکه رادیویی پیام اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها