گپ کوتاه با سردار آزمون که درخشش عجیبی در روزهای اخیر داشته است

علی دایی الگوی من است

سردار آزمون بی‌شک جزو نامی‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است. او علاوه بر این‌که با پیراهن تیم‌ملی گل‌های مهمی زده، موفق شده در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان هم با گلزنی‌های خود پرچم کشورمان را بالا ببرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۵۰

او روز گذشته نیز در پیروزی 3بر یک زنیت نقش پررنگی داشت و با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین شد. گلزنی‌های او تعریف و تمجید خیلی‌ها از جمله مهدی مهدوی‌کیا را برانگیخته است. او حتی به تعریف از سردار پرداخت و گفت از گلزنی‌های این بازیکن خوشحال می‌شود. آزمون هم در واکنش به اظهارات مهدوی‌کیا توضیح می‌دهد: «آقا مهدی از فوتبالیست‌های بزرگ تاریخ ماست. جزو الگوهای اخلاقی و فنی من و خیلی از فوتبالیست‌ها بوده است. افتخار است که رکورد ایشان و علی آقای دایی را زدم. البته هنوز گل‌های زیادی نزده‌ام. امیدوارم بتوانم دوباره فرصت درخشش در مسابقات را داشته باشم و گل‌های بیشتر بزنم تا هواداران خوشحال شوند.» سردار در پاسخ به این سوال که آیا با علی دایی بعد از رکوردزنی‌اش صحبت کرده جواب داد: «نه هنوز صحبتی نداشته‌ایم، ولی علی آقا الگوی فوتبالی من بوده و قلبا ایشان را دوست دارم.»
سردار درباره عملکرد خوبی که در لیگ‌های اروپایی دارد می‌گوید: «من، هم در لیگ قهرمانان گل زده‌ام و هم لیگ اروپا. خدا را شاکرم که این شانس را به من داد تا بتوانم در اروپا خودم را نشان دهم. این را باید بگویم که همیشه در موفقیت‌ها یک تیم کنار هم هستند. هیچ‌وقت دوست ندارم بگویم من، بلکه دوست دارم بگویم تیم بوده که به موفقیت رسیده است.»
آزمون درباره صدرنشینی زنیت در گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم‌چنین نظری می‌دهد: «خدا را شکر تا اینجا 4 امتیاز گرفته‌ایم و فعلا به‌خاطر تفاضل بهتر نسبت به لیون، تیم اول جدول هستیم. چهار بازی دیگر مانده. امتیازات زیاد هم مانده تا تیم‌ها بگیرند. لایپزیش، لیون و بنفیکا واقعا تیم‌های خوبی هستند و فاصله چهار تیم در گروه بسیار کم است. برای ما بازی‌های داخل خانه خیلی مهم است. اگر بتوانیم دو بازی خانگی را ببریم و شش امتیاز بگیریم شانس خوبی برای صعود داریم. در آن صورت انگیزه زیادی هم خواهیم داشت که ان‌شاءا... در خانه رقبا هم امتیاز به دست بیاوریم. برایمان این صعود خیلی مهم است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها