درست است که انبوه شبکه‌های ماهواره‌ای و صفحات مجازی موجب سختی رقابت برای تلویزیون شده ولی تلویزیون هم باید برای تولید سریال‌های خوب و ماندگار برنامه بگذارد و پول خرج کند. یقینا اگر هزینه خوبی برای متن و کارگردانی شود، همچنان می‌شود سریال‌های خوبی ساخت که مردم دوست داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۹۰

ما نویسنده خوب داریم ولی متن خوب نداریم یعنی چون بودجه لازم برای نگارش متن نمی‌گذاریم در نتیجه نویسندگان میان‌مایه و کم‌مایه جذب کار می‌شوند و خشت اول که کج گذاشته شد تا ثریا می‌رود دیوار کج.
ما نویسنده خوب و در کنارش کارگردان خوب و بازیگرهای خوب زیادی داریم که همه اینها با جان و دل می‌خواهند برای رسانه ملی
کار کنند و باید ازشان حمایت کرد که کار خوب تولید کنند. پول خوب برای نویسنده و کارگردان و بازیگر خوب نتیجه‌اش می‌شود کار خوب و ماندگار و مخاطب‌پسند که مردم جذب آن می‌شوند.
با بودجه کم به هیچ عنوان نمی‌شود کارهای خوب و مخاطب‌پسند تولید کرد. بودجه کم باعث می‌شود، کار آبکی و بی‌کیفیت باشد که نه‌تنها باعث می‌شود مخاطب از تلویزیون دور شود بلکه مخاطب برای اقناع خود به طرف رسانه‌های رقیب می‌رود.
اشتباه نشود. فرق است میان بودجه کم و صرفه‌جویی. صرفه‌جویی یعنی استفاده منطقی از بودجه که اتفاقا به‌شدت هم کار درستی است ولی این‌که به بهانه نبود بودجه قید همکاری با نویسنده و کارگردان و بازیگر توانا را بزنیم کاری دور از حرفه‌ای‌گری است چون فقط و فقط کیفیت کار را زیر سوال برده و ریزش مخاطب را به دنبال دارد.
باید باور کنیم افراد حرفه‌ای ارزش و قیمتی دارند که برای تولید محصول حرفه‌ای نیاز است به پرداخت این ارزش.

مجید شهریاری

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها