ورزش کردن و رژیم زمان زیادی را می‌طلبد بنابراین بهترین راه حل برای پنهان کردن وزن اضافی، شکم و پهلوهای بیرون زده شما هنگام رفتن به مهمانی انتخاب لباس‌هایی مناسب وضعیت‌تان است.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۴۵

اگر با وجود کم نکردن وزن در برخی لباس‌ها برازنده‌تر به نظر می‌رسید یا از دیگران به خاطر کاهش وزنتان تعریف و تمجید می‌شنوید مطمئن باشید طراحی آن لباس مناسب شماست تا به طور موقت شما را لاغرتر از آن چیزی که هستید نشان دهد. در اینجا لباس‌های مجلسی لاغر‌کننده را بهتر
خواهید شناخت.
در کمد همه ما یک لباس مجلسی یکدست مشکی پیدا می‌شود پس همان‌طور که خانم‌های لاغر‌اندام نباید سراغ این رنگ لباس ساده بروند، پوشیدن نوع بلند و ساده آن برای خانم‌های دارای اضافه‌وزن توصیه می‌شود، چون شما در یک چشم بر هم زدن چند کیلو لاغرتر به نظر خواهید رسید.
لباس‌های تکه‌دوزی شده با رنگ‌های تیره مانند طوسی و مشکی یا آبی تیره و سرمه‌ای که با بلوک‌های رنگی در قسمت شکم و پهلو‌ها از هم جدا شده‌اند هم انتخاب هوشمندانه‌ای برای لاغرتر به‌نظر رسیدن است، چون کنتراست رنگ‌های موجود در لباس حواس‌ها را از اضافه وزن شما به شکل و شمایل آن پرت خواهد کرد.
حتما می‌دانید پارچه‌هایی با خط‌های افقی روی تن شما با اضافه وزن اصلا مناسب نخواهد بود، پس بهتر است پارچه‌هایی با خط‌های مورب انتخاب کنید و با کمی پیچ و تاب دادن به طرح آن چند سایز لاغرتر
به چشم بیایید.
انتخاب یقه‌های v و قایقی نه چندان باز که قسمت‌های بالا تنه آن ساده نباشد هم به روند لاغر به نظر آمدن شما کمک می‌کند.کمرهای مدل دار و قسمت‌های کار شده بالای این لباس همه توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد، البته سعی کنید نوع بلندتر و تیره رنگ این لباس‌ها را بر تن کنید.
لباس‌های مشکی یا تیره رنگی که از زیر بغل تا قسمت پهلوهای آن با پارچه‌های رنگ روشن و شاد ترکیب شده است با توجه به شکل و فرمی که دارند پهلو و شکم شما را محو و شما را لاغرتر از آن چیزی که هستید نشان می‌دهد. به ویژه اگر پایین دامن آن هم خیلی جذب نباشد چون با پوشیدن آن پایین تنه شما هم باریک‌تر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها