داریوش ارجمند این بار با ماجرای «کوچک جنگلی» جنجال‌ساز شد

خشم حشمت!

چند وقت پیش بود که یک اظهار نظر از داریوش ارجمند در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد. او با اشاره تلویحی به سریال شهرزاد، از پولشویی در سینما و ورود پول‌های کثیف به شبکه‌ها گلایه کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۰۰

صحبت‌هایی که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد و البته خود ارجمند هم از بعضی رسانه‌ها که حرف‌هایش را تحریف کرده بودند و به نوعی رسانه ملی را متهم جلوه داده بودند شدیدا انتقاد کرد.
حالا استاد این بار در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه به ماجرای ساخت سریال کوچک جنگلی اشاره کرده است. ارجمند در این برنامه گفت: در سریال «کوچک جنگلی» به تقوایی خیلی ستم شد. من آن زمان از فرانسه به ایران آمدم و نقش میرزا کوچک خان به من پیشنهاد شد، حدود چند وقت هم با تقوایی در ارتباط بودم و حتی یک ساعت بازی هم کردم که باید راش‌های آن موجود باشد. اما کار را گرفتند و به بهروز افخمی دادند؛ با این‌که فیلمنامه تمام قسمت‌های آن سریال - که سه جلد بود - کامل نوشته شده بود و آن سریال به نوعی وصیت تقوایی بود. حشمت فردوس این شب‌های تلویزیون حرف‌های خاصی هم زد. او گفت سی و چند سال پیش برای سریال کوچک جنگلی حدود 50 میلیون تومان بنا بوده هزینه شود و مدیران وقت تلویزیون هم ترجیح دادند این پول را به افخمی بدهند، نه ناصر تقوایی! این حرف‌های داریوش ارجمند در حالی در فضای مجازی پخش شد که احتمالا باید منتظر ترکش‌هایش باشیم. آیا ناصر تقوایی، بهروز افخمی و به ویژه محمد هاشمی، رئیس وقت سازمان صدا و سیما به این صحبت‌ها واکنش نشان خواهند داد؟ باید منتظر ماند و دید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها