تصویربرداری تله‌فیلم پلیسی «ایکس‌ری» با نام قبلی «کاور» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسید و احتمال دارد از شبکه سه سیما پخش شود.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۳۲

مسعود رجبیان، تهیه‌کننده این اثر در گفت‌‎وگو با جام‌جم بیان می‌کند: به ما اعلام کرده‌‌اند این تله‌فیلم اواسط مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌رود، اما تاریخ پخش دقیق آن هنوز مشخص نیست.
قصه از چه قرار است؟
داستان این تله‌فیلم چند قسمتی که به سفارش پلیس پیشگیری ناجا ساخته شده، درباره محموله‌ای است که پلیس فرودگاه به آن مشکوک و همین سرآغاز قصه پرفراز و نشیبی می‌شود. قصه این سریال را کریم خودسیانی بر مبنای یک پرونده واقعی نوشته است. این نویسنده در کارنامه خود فیلمنامه‌نویسی سریال‌هایی چون‌‎ سایه روشن و با اجازه بزرگ‌ترها را دارد. او همچنین در برنامه‌هایی مثل شهر باران و ساعت شنی در جایگاه مجری و در آثاری نظیر دولت مخفی، همچون سرو و عشق گمشده به‌عنوان بازیگر حضور داشته است.
سروش محمدزاده کیست؟
کارگردانی این سریال را سروش محمدزاده بر عهده دارد که ساخت فیلم سینمایی «چهارشنبه» و چند تله‌فیلم در کارنامه هنری اوست. محمدزاده همچنین در مجموعه «دیوار به دیوار» به عنوان مشاور با سامان مقدم همکاری داشته است.
از «ماه عسل» تا «ایکس ری»
تهیه‌کنندگی ایکس ری نیز با مسعود رجبیان است که مدیر تولید 12 دوره برنامه ماه عسل و همچنین برنامه‌ «عصرجدید» بوده است. او همچنین به عنوان طراح نور با برنامه‌هایی چون کودک‌شو، نود و برنده‌باش همکاری کرده است. این فیلم اولین تجربه تهیه‌کنندگی او در حیطه نمایشی به شمار می‌آید.
بازیگران زیر اشعه
امیریل ارجمند ایفاگر نقش اصلی این سریال است. کمند امیرسلیمانی، اتابک نادری، محمدرسول صفری، امیرحسین شام‌بیاتی، پروین ملک و محمدرضا صولتی نیز از بازیگران این سریال هستند.
شرکت‌کننده «عصر جدید» بازیگر شد
رجبیان در گفت‌وگو با جام‌جم درباره یکی از بازیگران این فیلم می‌گوید: فاطمه رادمنش یکی از استعدادهای بازیگری است که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بود و بعد از آن ما او را برای یکی از نقش‌های این سریال انتخاب کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها