شبکه 3 «میدون»دار می‌شود

مسابقه استعدادیابی «میدون» از پنجشنبه و جمعه این هفته روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۳۰

به گزارش جا‌جم، میدون به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی و کارگردانی مهران علوی، یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور پنج داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین برگزار می‌شود.
پا به «میدون» گذاشتن
هاشمی‌گلپایگانی، تهیه‌کننده این مسابقه در گفت‌وگو با جام‌جم درباره شکل‌گیری ایده ساخت میدون بیان کرده بود: ما مجموعه برنامه‌هایی را با این سبک حدود دو سال قبل در صداوسیما آغاز کردیم. از جمله برنامه «پایش» که با دوستان همکاری کردیم و در آن برنامه نگاه‌مان کارآفرینی مردمی بود. معمولا در اغلب برنامه‌های تلویزیونی یک عده آدم‌های خاص حضور پیدا می‌کنند و دیده می‌شوند. اما با توجه به این‌که یک‌سری از مردم کارآفرین هستند، توانسته‌اند در این زمینه موفقیت‌هایی کسب کنند و به نوعی خلاقیت‌ دارند،‌ دوست داشتیم از آنان دعوت کنیم. از این رو بخشی از برنامه پایش با عنوان «میدون کسب و کار» را به این موضوع اختصاص دادیم. خوشبختانه بازخوردها هم برای این بخش از برنامه خوب بود.
داوران را بشناسید
مینا مهرنوش، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب‌دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، امیرحسین اسدی مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت‌آپ و علیرضا نبی از نام‌آوران حوزه اشتغال‌زایی اجتماعی ایران تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی میدون هستند. تهیه‌کننده میدون پیشتر در مورد داوران مسابقه به جام‌جم گفته بود: داورهای ما پنج شخصیت متفاوت دارند. اغلب آنها بدون پشتوانه مالی توانسته‌اند در کار خود موفق شوند و به تعبیری آینده شرکت‌کننده‌های ما هستند. طرح‌های شرکت‌کننده‌ها با پنج نگاه متفاوت ارزیابی می‌شوند. به گفته تهیه‌کننده، شرکت‌کننده‌ها نیز لزوما تحصیلکرده‌های دانشگاه‌ها نیستند و هر فردی که صاحب ایده و طرح خلاقی است می‌تواند در این مسابقه شرکت کند.
یک شگفتانه
پارسا خائف، برگزیده مسابقه استعدادیابی «عصر جدید»، تیتراژ مسابقه تلویزیونی میدون را خواهد خواند که آهنگسازی این اثر را فرید سعادتمند به عهده دارد. پیش از این، احسان علیخانی در ویژه‌برنامه نتایج عصر جدید اعلام کرده بود در کنار جایزه اهدا شده به برگزیدگان این مسابقه، کاری در زمینه حرفه‌ای برای آنها انجام خواهد شد که در مورد خائف اجرای تیتراژ برنامه‌ای در شبکه سه سیماست.
کی پخش می‌شود؟
نخستین قسمت از این برنامه قرار است ساعت 22 و 30دقیقه پنجشنبه، چهارم مهر روی آنتن برود و قسمت دوم هم جمعه پخش می‌شود. فصل اول میدون قرار است در 26 قسمت به‌صورت دو روز در هفته مهمان قاب شبکه سه سیما باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها