یک اتفاق عجیب قبل از شروع دربی پایتخت.تعدادی از هواداران استقلال که در طبقه دوم ورزشگاه حضور داشتند،با استفاده از نردبان هایی که برای ترمیم طبقه دوم تعبیه شده بود خودشان را به طبقه اول رساندند.نکته اول این‌که چرا این نردبان ها از طبقه دوم جمع آوری نشده است و نکته دوم این‌که آیا ماموری آنجا نبود تا مانع از این اتفاق شود؟
کد خبر: ۱۲۲۹۶۷۵

کنعانی‌زادگان تنها بازیکن ترکیب دیروز پرسپولیس بود که سابقه بازی در دربی را نداشت. بازیکنی که با پیراهن ملوان سابقه گل زدن به استقلال را دارد. همچنین تنها بردش مقابل استقلال را زمانی تجربه کرد که پیراهن سایپا را می‌پوشید.
در ترکیب استقلال عارف غلامی، میلیچ، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی و آرش رضاوند دربی اولی‌ها بودند.
محمد‌حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس به احترام اعضای تیم،پیشکسوتان پرسپولیس و دیگر عوامل باشگاه از حضور در ورزشگاه خودداری کرد.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربی را همراه معاونان خود و مدیران، در دفتر کارش در باشگاه تماشا کرد.
ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که این بازی را از نزدیک تماشا کرد، پیش از شروع بازی با کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم برخورد گرمی داشت.
مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یک‌دقیقه سکوت به احترام درگذشت عماد صفیایی پسر 6ساله که در ورزشگاه درگذشت آغاز شد.
با وجود این که ورزشگاه آزادی در دربی‌های پایتخت تکمیل می‌شد،روز گذشته ورزشگاه پر‌نشد و حدود 16000 صندلی خالی در ورزشگاه وجود داشت.
برای اولین بار در بازی های رسمی پرسپولیس در تعداد برد از استقلال پیش افتاد.
هواداران استقلال پس از شکست در دربی علیه فتحی شعار دادند.
مهدی عبدی در اولین بازی خودش برای پرسپولیس که اولین دربی او هم بود، توانست اولین گل خودش با پیراهن این تیم را به ثمر برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها