احمدرضا درویش بیانیه داد

تاراج «رستاخیز»

احمدرضا درویش، کارگردان فیلم رستاخیز در‌پی انتشار نسخه غیرقانونی و با دوبله عربی این اثر سینمایی در فضای مجازی، بیانیه‌ای را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. آنچه در ادامه می‌خوانید، بخش‌هایی از یادداشت درویش است:
کد خبر: ۱۲۲۸۲۵۰

1. از دو قوه محترم قضاییه و مقننه درخواست می‌کنم که در دفاع از حقوق معنوی و سرمایه‌های هنری و فرهنگی، همچون دفاع از بیت‌المال و حق‌الناس حساسیت نشان دهند.
2. صیانت از سرمایه‌های معنوی، هنری و فرهنگی وظیفه ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی است. متأسفانه این دو نهاد دولتی در مسأله رستاخیز، با فرافکنی و انفعال، به مکاتبات و مطالبات اینجانب و سازندگان رستاخیز بی‌اعتنا بوده و هستند.
3. از همه نهادهای انتظامی و اطلاعاتی، وزارت خارجه، وزارت کشور، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و دیگر دوایر مرتبط درخواست می‌کنم که ضمن واکاوی و پیگیری موضوع از مجاری داخلی و خارجی، نسبت به کشف منشأ این سرقت فرهنگی اقدام کنند.
4. از عموم مردم ارجمند، به‌خصوص ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت اباعبدا... الحسین(ع) که به رعایت امور شرعی و قانونی شهره هستند، تقاضا می‌کنم که از دیدن، کپی‌برداری و انتشار فیلم رستاخیز اجتناب کنند و دیگران را نیز از این فعل حرام و غیرقانونی پرهیز دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها