آن‌قدر در هفته‌ای که گذشت و تعطیل بود رویداد از سر و کول‌مان بالا رفت که راستش را بخواهید هنوز نتوانسته‌ایم کمر راست کنیم. مدام خبر است که خبر را می‌خورد و ما سر این سفره سعی می‌کنیم دست‌کم درحد سد جوع رفتار کنیم و شما را هم بی‌نصیب نگذاریم؛ به قول مرحومه مغفوره سیمین‌خانم دانشور طوری درو کنیم که چیزی هم گیر خوشه‌چین‌ها بیاید.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۴۴

علاوه‌بر این، در همین صفحه 9 زینب مرتضایی‌فرد در روزی که اعضای گروه را به لذت تورق کتابی از نقاشی قهوه‌خانه‌ای مهمان کرده بود، کاملا ارگانیک رفتار کرده و رفته سراغ علاءالدین قاسمی که قرار است ده‌شب در تهران تعزیه ببرد روی صحنه و از او درباره جزئیات اجرایش پرسیده. گزارش او را بخوانید که یحتمل با انرژی مضاعف نوشته شده چرا که سرکار در تعطیلات حسابی نشسته بوده پای بازنویسی داستان‌هایش و حالا قبراق است از این رفع روزمرگی.
بدپیلگی‌های محمدصادق علیزاده در عرصـه رسانه زبانزد است. نوک پیکان این بدپیلگی امروز سامانه فیلیمو را نشانه رفته و آذر مهاجر هم نخ را از دست صادق گرفته و فیلیمویی‌ها را پای گفت‌وگو کشانده؛ درباره این‌که چطور به‌ناگهان و در روزهایی که بحث بر سر خودسوزی سحر خدایاری معروف به دختر آبی داغ است، فیلم‌هایی با موضوعات زنان بر صدر پیشنهادهای این سایت نشسته است.
آیا شائبه موج‌سواری فیلیمو بر وضع کنونی، جدی است؟ پاسخ را در صفحه 10 بخوانید.
چه کسی فکرش را می‌کرد فیلم «رستاخیز» که سال‌هاست در انتظار نمایش عمومی مانده، به‌ناگهان و از کانالی عراقی در یوتیوب لو برود.
همین سبب شده ساناز قنبری مصرانه و چراغ‌قوه به‌دست به دل تاریکی بزند و از نصرا... پژمان‌فر، احمدرضا درویش، مسعود نجفی و حبیب ایل‌بیگی بپرسد که بالاخره فیلم از کجا درز کرده.
محمدصادق علیزاده هم گزارشی کوتاه نوشته و ته‌و‌توی کانال عراقی فو‌ق‌الذکر را درآورده. مشارکت او به عنوان دبیر گروه طی پروسه سوژه‌یابی تا تولید و پرداخت، مثال‌زدنی است. ما هم می‌زنیم، شما بگویید زدیم. گزارش ساناز قنبری را در صفحه 11 بخوانید.
اگر هم طالب تازه‌ترین خبرها و گزارش‌ها درباره سینمای روز دنیا هستید، بروید ته بازار؛ واپسین صفحه گروه فرهنگ یعنی 12. جایی که در تیول کیکاووس زیاری و رفقای بالیوودی و هالیوودی‌اش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها