وضعیت تعلیقی «ساهو»

درام دوره‌ای تاریخی «ساهو» در حالی در سینماهای هند اکران عمومی شد، که پرسش‌ها درباره وضعیت مالی و فروش آن به صورت بحث داغ رسانه‌های گروهی درآمده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۸۹

از آنجا که هزینه تولید نسخه هندی زبان فیلم بسیار بالا و حدود 150 کرور بوده، اهل فن عقیده دارند باید بیش از این رقم فروش کند تا لقب فیلمی پرفروش را بگیرد. ساهو یکی از گران ترین تولیدات تاریخ سینمای هند است و دست یافتن به فروشی بالا،زیر علامت سوال است.نسخه هندی زبان فیلم در چهار روز اول نمایش عمومی صد کرور (16 میلیون دلار) فروش کرد.
پرابهاس بازیگر جوانی که با اکشن تاریخی گران قیمت «باهوبالی» تبدیل به یکی از چهره‌های مطرح بالیوود شد، نقش اصلی ساهو را بازی کرده است. او یک مامور زبده مخفی است که راهی ماموریتی غیرممکن می‌شود. بعد از مرگ یکی از رهبران باندهای مافیایی زیرزمینی، بازماندگان باند تلاش می‌کنند فعالیت‌هایشان را ادامه دهند، اما ساهو مامور ضد جاسوسی باید این باند را متلاشی کند.
شرادها کاپور نقش مقابل پرابهاس را بازی کرده است. جکی شروف و نیل نیتین موکش بازیگران نقش‌های مکمل ساهو هستند و ژاکلین فرناندز در یک سکانس فیلم، به صورت افتخاری بازی کرده است. سوجیت کارگردان فیلم، آن را همزمان به چهار زبان مهم کشور هند فیلمبرداری کرد. بخش مهمی از هزینه کلان فیلم، صرف صحنه‌های اکشن آن شده است. بیش از ده شهر بزرگ و گردشگری دنیا، مکان‌های اصلی فیلمبرداری ساهو بوده‌اند./ بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها