هر کسی «خادم» کشتی نمی‌شود آقای دبیر!

دیگر زیر میز نزنید آقای دبیر. یعنی در باور ما نمی‌گنجد شما که تلخ و شیرین روزگار را چشیده‌اید بی‌گدار به آب زده باشید و بدون تحقیق و البته با فشار زیاد‌، شب انتخابات تایید صلاحیت شوید و رای بیاورید! اینها را همان ابتدا گفتم تا اتمام حجت کرده باشم که جماعت خبرنگار، پیگیر امور است و حرف‌هایی که آدم‌ها در مواقع حساس می‌زنند را به سختی فراموش می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۰۱

روز گذشته مصاحبه‌ای کردید که چند نکته را در ذهن من باقی گذاشت. عرض می‌کنم خدمت‌تان:
1- شما از بدهی 52 میلیاردی حرف زده‌اید. روی کدام سند و مدرک؟ چشم‌انتظار هستیم که سند این بدهی‌ها که از آن حرف می‌زنید را روی سایت فدراسیون منتشر کنید تا ما هم از آن آگاه شویم. دیگر همه می‌دانند که یکی از بانک‌های خصوصی حامی مالی فدراسیون در زمان ریاست رسول خادم بوده و سوال اینجاست که چرا در زمان ریاست خادم خبری از این بدهی‌ها نبوده و صدای هیچ کدام از اعضای مجمع در نیامده بود؟ با این حال ما می‌گوییم حرف شما سند، اما در اولین زمان ممکن اسناد اصلی را روی خروجی سایت فدراسیون منتشر کنید تا بدانیم بدهی‌ها متعلق به چه کسانی و چه زمانی است؟
2- سوال دیگری که ذهن من را مشغول کرده این است که چرا حالا که رئیس شده‌اید دربه‌در دنبال حامی مالی می‌گردید؟ قبل از انتخابات که ظاهرا حرف‌های دیگری می‌زدید. این‌که اعضای مجمع چشم بسته به شما رای داده‌اند را بعدا باید سراغش رفت اما آیا شما به عنوان یک شخص حقیقی که وارد انتخابات شدید واقعا برنامه‌ای برای حامی مالی نداشتید و گمان بردید که در فدراسیون کشتی همه چیز بر وفق مراد است و چرخ‌ها خودشان می‌چرخند؟ کاش ما هم در انتخابات فدراسیون نامزد می‌شدیم و با وعده‌هایی که می‌دادیم حداقل دو سه رای در سبد خودمان می‌ریختیم. خدا را چه دیدید، شاید کسانی بودند که چشم‌بسته به ما رای می‌دادند و می‌آمدیم و رئیس می‌شدیم!
3- و در آخر درباره خم رنگرزی و این‌که گفته‌اید برای مدال المپیک باید هشت سال صبر کنیم هم سوال دارم. پس این همه مدال در کشتی فرنگی و آزاد در سال‌های قبل و در المپیک‌های قبل و در زمانی که شما در گود سیاست سینه می‌زدید را چطور کسب کرده‌ایم که حالا از فرصتی هشت‌ساله برای کسب یک مدال المپیک حرف می‌زنید؟ نمی‌دانم شاید در فضای شورای شهر و در فضای سیاسی‌بازی، رویه به این شکل است که اذهان را درگیر بدهی‌ها و بدبختی‌ها و گرفتاری‌ها می‌کنند تا اگر یک ناکامی احتمالی رقم خورد بگویند: «ما که گفته بودیم مشکل داریم!» نه آقای دبیر. بازی را فقط شما بلد نیستی و ما هم بلدیم که چطور با کلمات بازی کنیم، وعده و وعید بدهیم و فشار را از روی خودمان برداریم. با شرایطی که شما دارید و راهی که در پیش گرفته‌اید باید بگویم که نه من، نه شما و نه هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند برای این کشتی خادمی کند.

مازیار فیروزی
ورزش


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها