اردوی ملی‌پوشان برای دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی آغاز شد

قدوس و عزت‌اللهی چرا نیستند؟!

تیم‌ملی ایران فردا کشور را به مقصد هنگ‌کنگ ترک می‌کند. ملی‌پوشان قرار است روز 19 شهریور اولین بازی خود را در دور اول مقدماتی جام‌جهانی مقابل این تیم انجام دهند.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۵۱

تمرینات ایران از روز یکشنبه آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مارک ویلموتس کار خود را شروع کردند. بازیکنان ایران قرار است فردا ساعت 19 به وقت تهران کشور را ترک کنند و عازم این سفر طولانی شوند. آخرین خبر از اردوی تیم آن بود که همه بازیکنان به غیر از سردار آزمون اضافه شده‌اند. این بازیکن احتمالا امروز وارد کشور می‌شود تا به اردو ملحق شود. ویلموتس تاکید داشت بازیکنان پیش از سفر بیایند تا همگی دسته جمعی عازم هنگ کنگ شوند. علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد و... از جمله لژیونرهایی هستند که در روزهای اخیر وارد تهران شده و به اردوی تیم ‍‌ملی ملحق شده‌اند.
در این اردو بازیکنانی مثل سامان قدوس و سعید عزت‌اللهی هم حضور دارند. اولی که از سوی فیفا محروم شده و موقتا اجازه ندارد برای تیم ملی به میدان برود. البته ویلموتس قصد نداشت سامان را دعوت کند. قبلا طارمی هم محروم شده بود، ولی کی‌روش اجازه داشت در بازی‌های دوستانه از این بازیکن استفاده کند. منتها از آنجا که تیم ملی فعلا برنامه‌ای برای بازی‌های دوستانه ندارد، سامان دعوت نخواهد شد. با وجود درخواست‌های ویلموتس فدراسیون نتوانسته به خاطر مشکلات مالی بازی‌های تدارکاتی جور کند و قطعا این به نفع تیم‌ملی ایران نیست.
همچنین سعید عزت‌اللهی هم چون به تازگی تیم باشگاهی‌اش مشخص شده، از فهرست ویلموتس خط خورده است. نکته این‌که امید ابراهیمی هم به تازگی به یوپن ملحق شده ولی در اردو هست یا بازیکنی مثل کنعانی‌زادگان اصلا بازی نکرده ولی نامش در فهرست دیده می‌شود. دیروز شایعات زیادی درباره علت خط خوردن عزت‌اللهی مطرح شد. یکی از این شایعات حکایت از آن داشت که احتمالا او تا اطلاع ثانوی دعوت نخواهد شد. دلیل را هم کسی نمی‌داند. دیروز تلاش کردیم با این بازیکن درباره چرایی خط خوردنش از فهرست صحبت کنیم. او هم ترجیح داد سکوت کند و فقط به گفتن این مساله بسنده کرد که در جریان بوده است. از تیم ملی با خبر شدیم عزت‌اللهی در فهرست اولیه ویلموتس هم بوده ولی لحظه آخر نامش خط خورده است. باید دید آیا عزت‌اللهی برای دیدار با کامبوج در مهرماه هم دعوت می‌شود یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها