آیا طارمی دوباره بهترین بازیکن هفته می‌شود؟

شاهکار مهدی طارمی

مهدی طارمی دوباره غوغا کرد. ستاره ایرانی ریوآوه که هفته گذشته موفق شد هت تریک کند و یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد، این بار مقابل اسپورتینگ لیسبون یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ پرتغال هم خوش درخشید.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۳۳

او موفق شد سه پنالتی برای تیمش بگیرد که هر سه پنالتی مورد تایید کمک داور ویدئویی هم قرار گرفت. شنبه‌شب و از ساعت 22:30 دقیقه بود که ریو آوه در زمین اسپورتینگ به مصاف این تیم رفت. در حالی که تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود، پاس در عمق دیگو لوپز را مهدی طارمی قصد داشت با فرار سریع در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کند ولی تکل سباستین کواتس روی او سوت داور را به همراه داشت تا ریوآوه صاحب اولین پنالتی شود. فیلیپه آگوستو این ضربه را تبدیل به گل کرد. اسپورتینگ اما در این نیمه گل مساوی را زد.
در نیمه دوم اسپورتینگ خیلی زود به گل دوم رسید. تا دقیقه 85 هم بازی با همین نتیجه ادامه داشت و خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند یاران طارمی بازنده باشند ولی مهدی دوباره در حد یک ابرستاره ظاهر شد و یک تنه تیمش را نه تنها از شکست نجات داد، بلکه باعث بردش شد. ابتدا در دقیقه 85 کواتس بازهم روی مهدی خطا کرد و داور پنالتی گرفت. رونان بازیکن ریوه آوه پنالتی را گل کرد.
تنها سه دقیقه بعد بازهم طارمی درخشید. با حرکت او کواتس، مدافع اسپورتینگ برای سومین بار مرتکب خطا در محوطه جریمه شد تا داور پنالتی بگیرد. البته این مدافع هم از زمین بازی اخراج شد و یک دقیقه بعد هم آگوستو پنالتی را گل کرد تا بازی 3 بر 2 به نفع مهدی و تیمش به پایان برسد.
ریو آوه با درخشش مهدی توانست برای دومین هفته متوالی برنده باشد و جمع امتیازات خود را به عدد 6 برساند و موقتا تا پله هفتم جدول بالا برود. البته این تیم نسبت به بالانشین‌ها یک بازی کمتر دارد و اگر بتواند برنده آن مسابقه هم شود شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.
طارمی هم با این درخشش عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد و احتمالا دوباره به‌عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی خواهد شد. او هفته گذشته هم این عنوان را به دست آورده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها