«کیک تولد» رازگشایی می‌کند

درام گنگستری «کیک تولد» تماشاگرانش را به دنیایی خاص می‌برد. جیم جانوپولوس با این فیلم، اولین کار سینمایی‌اش در مقام کارگردان را ارائه می‌کند. او در این فیلم بازیگرانی چون ایوان مک گرگور، وال کیلمر، و شیلو فرناندز را هدایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۳۰

نکته جالب این است که جانوپولوس در حالی کارگردانی یک درام گنگستری را به‌عهده گرفته که قبل از این در دنیای موسیقی فعال بوده و یک آهنگساز است!
داستان فیلم درباره جوانی است که طبق سنت خانوادگی، کیک تولد عمویش را به عمارت او می‌برد. این کیک تولد در سالگرد ده سالگی فوت پدربزرگ به عمارت می‌رسد. اما این جوان در عمارت شاهد یک قتل است و به این ترتیب، زندگی‌اش دستخوش تحولی بزرگ می‌شود.
با وقوع قتل، جوان به‌تدریج پی به واقعیت‌های مربوط به مرگ پدرش می‌برد. فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی کیک تولد را خود جانوپولوس نوشته است.
او قبل از این تعدادی فیلم کوتاه ساخته و کارگردان چند نماآهنگ بوده است. جانوپولوس اعلام کرده لحن جنایتکارانه کیک تولد، آهنگین خواهد بود! کلید فیلمبرداری فیلم تا دو ماه دیگر زده می‌شود. معلوم نیست مک گرگور اول جلوی دوربین این درام گنگستری ظاهر می‌شود یا نسخه تلویزیونی «جنگ ستارگان». او چند روز قبل قرارداد بازی در این مجموعه را امضا کرد. مک گرگور در این مجموعه دوباره نقش اوبی وان کنوبی را بازی خواهد کرد./ ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها