انگیزه جهانبخش بعد از اولین بازی برای ماندن در انگلیس بیشتر شده است

کاملا آماده‌ام

علیرضا جهانبخش و برایتون به کجا می‌رسند؟ این باشگاه انگلیسی برای آن‌که وینگر راست ایران را فراری دهد، از او در ترکیب ثابت خود استفاده نمی‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۶۰

بعد از جدایی نیتن سرمربی قبلی و حضور مربی جدید، باشگاه تلاش کرد تا بتواند زمینه را برای فروش جهانبخش مهیا کند، ولی علیرضا که برای مبارزه به انگلیس رفته قصد ندارد به این سادگی کنار بکشد. او و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه برایتون مذاکراتی داشته‌اند.
این باشگاه انگلیسی که فصل گذشته هزینه زیادی برای جذب علیرضا کرد، امسال هم دستمزد بالایی به این بازیکن خواهد پرداخت. به همین خاطر ترجیح آنها این بود که جهانبخش برود. از سویی آنها در پست علیرضا بازیکن داشتند و به همین دلیل در هفته‌های اول حتی نام جهانبخش را در فهرست خود قرار ندادند. به نظر می‌رسید برایتون می‌خواست با این کار فقط یک پیام به جهانبخش بدهد. آنها علاقه‌مند بودند هافبک ایرانی برود. از نظر آمادگی بدنی جهانبخش مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. او خیلی زود در تمرینات تیمش شرکت کرد و جزو بازیکنانی است که تلاش کرد در تمام مراحل آماده‌سازی باشد. علیرضا در این باره می‌گوید: بله، کاملا آماده بازی هستم و از نظر بدنی مشکلی ندارم. او شایعات در این زمینه را رد می‌کند و می‌گوید: من خیلی زود به تمرینات تیم ملحق شدم، بنابراین نمی‌توان گفت از نظر بدنی ناآماده هستم.
سرانجام بعد از چند هفته انتظار شب گذشته علیرضا در جام اتحادیه 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد تا تست شود. سرمربی جدید با بازی دادن به او خواست ببیند شرایطش چطور است. جهانبخش در جام‌اتحادیه 90 دقیقه مقابل بریستول بازی کرد که طبق آمار ارائه شده 70 بار صاحب توپ شد و 3/64 درصد پاس‌هایش درست بود. علیرضا در این بازی شش‌سانتر و چهار پاس بلند داشته و یک پاس کلیدی داد. حضور در این جام جهانبخش را امیدوار کرد تا شانس بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد. روز شنبه قرار است برایتون مقابل سیتی بازی کند و علیرضا به آن مسابقه خیلی امیدوار است. او درباره بازگشتش به ترکیب می‌گوید: من همیشه از این موضوع استقبال می‌کنم و آماده بازی هستم. خوشحالم این فرصت رسید و به نظرم مربی هم راضی بود.»
جهانبخش درباره شایعات اخیر و فشارها برای جدایی‌اش از برایتون چنین حرف‌هایی می‌زند: من انگیزه زیادی برای موفقیت دارم. الان هم فقط می‌توانم بگویم قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم. چنین مسائل و اتفاقاتی همیشه در فوتبال هست، بنابراین من با آن کنار می‌آیم و تنها تلاش می‌کنم تا بتوانم از نظر بدنی خودم را در بهترین شرایط حفظ کنم تا هر زمان که نیاز بود به زمین بروم و بازی کنم. به‌عنوان یک بازیکن هیچ وظیفه دیگری ندارم و باید فقط در تمرینات تلاش کنم.
جهانبخش هم از جمله لژیونرهایی است که در اردوی جدید ایران حضور دارد و به‌زودی و پیش از بازی با هنگ کنگ به اردو ملحق خواهد شد. مرحله اول مقدماتی جام جهانی برای ایران از این مسابقه آغاز می‌شود و مسیر سختی پیشروی تیم ملی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها