پایان 3 ماه زندگی مخفیانه قاتل پارک خانواده

آدمکشی به‌خاطر هیچ

درگیری به خاطر نگاه چپ در پارک جنایتی را در کرج رقم زد. قاتل که به‌عنوان نگهبان زندگی مخفیانه‌ای را در مشهد شروع کرده بود، پس از سه ماه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۶۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سوم خرداد امسال و به دنبال گزارش قتل پسر جوانی به نام عیسی در پارک خانواده کرج در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، شش پسر ابتدا با هم درگیری لفظی پیدا کرده و بعد به زد و خورد پرداخته بودند. در ادامه یکی از آنها با چاقویی که همراه داشت، ضربه‌ای به سینه عیسی زده و همراه دوستش از محل متواری شدند.
جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران سه دوست مقتول را با دستور قضایی دستگیر کردند.
آنها در تحقیقات گفتند: از گوهردشت به پارک آمده بودیم. دو پسر جوان از مقابل ما رد شده و نگاه بدی به ما انداختند. همین باعث درگیری لفظی شد. یکی از آنها از دکه روزنامه فروشی دو شیشه نوشابه برداشت و بعد از شکستن آن، به طرف‌مان حمله‌ور شد. دوستش هم با چاقو ضربه‌ای به سینه عیسی زد. عیسی غرق در خون روی زمین افتاد و برای کمک به سمت او رفتیم. در همین هنگام ضاربان فرار کردند.
یک سرنخ کوچک
ماموران برای شناسایی هویت ضاربان به چهره‌نگاری پرداختند اما در این شاخه به نتیجه‌ای نرسیدند. در ادامه دوربین‌های مداربسته اطراف پارک را بازبینی کردند که بررسی فیلم‌ها هم سرنخی به پلیس نداد.
در ادامه مردی با مراجعه به افسر اداره جنایی اعلام کرد؛ بعد از درگیری مرگبار در پارک دو پسر جوان را دیدم که هراسان مقابل یک خودرو را گرفته و آن را به صورت دربستی برای کمالشهر کرایه کردند.
با این سرنخ محل زندگی متهمان شناسایی شد و ماموران با تحقیق در این منطقه هویت یکی از آنها به نام یاسر را شناسایی کردند. یاسر پس از دستگیری به حضور در درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: من با شیشه نوشابه به دوستان مقتول حمله کردم اما دوستم به نام علیرضا با چاقو مرتکب قتل شد. او بعد از قتل از من خواست همراهش فرار کنم اما قبول نکردم.
دستگیری قاتل در کارخانه شن و ماسه
با شناسایی هویت قاتل روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان راهی خانه او شدند. خانواده علیرضا مدعی بودند که از مخفیگاهش بی‌خبر هستند اما تحقیقات پلیسی مشخص کرد، دو نفر از بستگانش به او پول داده و در فرار کمکش کرده‌اند که با دستور قضایی بازداشت شدند.
پس از گذشت سه ماه از این جنایت مخفیگاه متهم به قتل فراری در خراسان رضوی به‌دست آمد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در این‌باره گفت: تیمی از کارآگاهان راهی مشهد شده و مخفیگاه علیرضا را در یک کارخانه شن و ماسه یافتند و او را دستگیر کردند. پسر جوان پس از دستگیری در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما پس از رو به رو شدن با دلایل پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه همراه دوستم به پارک خانواده رفته و آنجا با مقتول و دوستانش چشم در چشم شدیم. سر هیچ کل‌کل کردیم و درگیر شدیم. با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به سینه مقتول زدم و همراه دوستم فرار کردیم. چند روز در شرکتی که برادرم نگهبان آنجا بود مخفی شدم. بعد به مشهد رفتم و با دوستی که چند سال قبل در آن شهر با او آشنا شده بودم، تماس گرفتم. او مرا به کارخانه شن و ماسه برد و به‌عنوان نگهبان مشغول کار شدم.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطر نشان کرد: متهمان در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی البرز هستند و تحقیقات از آنها با دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.
هشدار پلیس
نادر بیگی در پایان هشدار داد: در این پرونده کل‌کل چند پسر به خاطر نگاه چپ و همراه داشتن چاقو جنایتی را رقم زد و خانواده‌ای داغدار شد. بارها هشدار داده‌ایم حمل چاقو، نه تنها قدرت نمی‌آورد بلکه حوادثی تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم می‌زند. جوانان هم باید سعی کنند قدرت کنترل خشم را کسب کنند زیرا جنایت‌های تلخی به خاطر قتل آنی رخ می‌دهد و پشیمانی قاتل هیچ سودی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها