محرومیت از بیخ گوش استقلال گذشت

بلبلی ۶ ماه محروم شد

با اعلام جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، محمد بلبلی، بازیکن استقلال با شش ماه محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی مواجه شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۴۶

این محرومیت به‌خاطر شکایت فولاد از این بازیکن اعمال شده است. باشگاه فولاد پس از آن‌که بلبلی به استقلال پیوست با طرح شکایتی به کمیته تعیین وضعیت مدعی شد که این بازیکن با وجود قرارداد داشتن با فولاد با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد بسته است که این ادعا توسط کمیته تعیین وضعیت مورد قبول واقع شد.
نورشرق درباره پرونده بلبلی و استقلال توضیح داد: یکی از مسائل پیش روی ما، کار خلاف قانون یک بازیکن و قرارداد او با دو باشگاه بود و تصور غلط از قرارداد داخلی باعث این اتفاق می‌شد؛ چون بازیکنان فکر می‌کنند قرارداد رسمی معتبر است و قرارداد داخلی اعتباری ندارد. ما اصلا چیزی به اسم قرارداد داخلی نداریم. پرونده او منجر به صدور رای شده است. فرصت برای تجدید نظر فراهم است. ما رسیدگی زیادی کردیم و حرف تمام افراد درگیر موضوع را شنیدیم. او با باشگاه فولاد قرارداد بسته در صورتی که با باشگاه سپیدرود قرارداد داشت. همین کار را با استقلال هم کرد. ما او را شش ماه محروم کردیم. در مورد قانون‌شکنی هیچ اغماضی نخواهیم کرد. حواشی و نکاتی در این پرونده هست که جای طرحش در اینجا نیست. در این پرونده تخلف صورت گرفته بود. فولاد هم نباید با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگر است قرارداد می‌بست. بازیکن تحت قرارداد حرمت زیادی دارد.
او در پاسخ به این‌که آیا باشگاه استقلال بلبلی را اغوا کرده است یا خیر، گفت: نه این اتفاق نیفتاده است. اگر به این نتیجه می‌رسیدیدم که استقلال این بازیکن را اغوا کرده است، باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شد. به این ترتیب دیگر خطری بابت محرومیت از نقل و انتقالات استقلال را تهدید نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها