تعقیب وگریز ماموران گشتی پلیس در شهرستان فسا با سرنشینان مسلح خودروی پژو 405 به مرگ یکی از مردان مسلح منجر شد. پلیس در تلاش برای دستگیری دو همدست فراری اوست.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۰۲

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های فسا به خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک که شیشه‌هایش دودی بود، مشکوک شدند. بررسی‌های اولیه پلیس نشان داد خودرو سه نفر سرنشین دارد‌. ماموران با اخطار به راننده خودرو از او خواستند توقف کند و مدارکش را به پلیس نشان دهد، اما او بدون توجه به اخطارهای پلیسی بر سرعتش افزود و ادامه مسیر داد. ماموران همچنان در تعقیب راننده خاطی بودند که او به سمت خروجی شهر تغییر مسیر داد. در جریان این تعقیب و گریز سرنشینان خودروی مورد نظر به سمت ماموران تیراندازی کرد و پلیس نیز با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی مردان مسلح پرداختند و سرانجام خودرو را در ورودی یکی از روستاها متوقف کرد. همزمان با توقف این خودرو، دو نفر از سرنشینان خودرو که مسلح به کلت کمری بودند، پیاده شده و فرار کردند. نفر سوم هم به جای تسلیم شدن همچنان در حال تیراندازی به سمت ماموران بود.
این در حالی بود که با توجه به تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان افراد حاضر در محل، ماموران سعی می‌کردند او را خلع‌سلاح کنند که متهم دست‌بردار نبود و سرانجام یکی از ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به سمت مرد مسلح شلیک کرده و او زخمی شد.
سرهنگ فرج رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این‌باره گفت: متهم زخمی به بیمارستان منتقل شد. در ادامه این عملیات ماموران دو قبضه سلاح جنگی به‌همراه مهمات و سه قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب و دستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودروی آنها که بازرسی کرده بودند به‌دست آوردند.
وی افزود: در حالی که پلیس در جست‌وجوی دو همدست مسلح فراری متهم زخمی بود از طریق مسؤولان بیمارستان با‌خبر شدند که مرد زخمی به‌دلیل شدت خونریزی فوت شده است. با مرگ متهم روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها