حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده پیشگام موسیقی ایرانی یک روز بعد از شصت‌وهشتمین سالروز تولدش نت‌های دستنویس طرح ماندگار «نی نوا» را به موزه موسیقی اهدا کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۶۸

روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در این باره خبر داده که علیزاده در حضور جمعی از اهالی و فرهنگ هنر کشور همچون فرهاد فخرالدینی، محمد سلمانی، علی مرادخانی، مصطفی کاظمی، لطیف روحانی، عباس سجادی، علی بوستان و شهرام صارمی این دست‌نویس‌ها را به پیروز حناچی هدیه کرد و گفت: خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که با وجود همه مشکلات هر جایی که بویی از مردم باشد، لطفشان به من می‌رسد. ما با پشتیبانی مردم، موسیقی را توانسته‌ایم حفظ کنیم و امیدوارم همه مسؤولان از جمله شهردار تهران که امروز فهمیدم با هم هم‌دانشگاهی نیز بوده‌ایم، همت بیشتری برای فرهنگ و هنر خصوصا موسیقی کشور داشته باشند.
به گفته این نوازنده، مسؤولان تغییر کرده و مشکلات به روز می‌شوند ما هم باید برای مسؤولان جدید مجددا مشکلاتمان را توضیح بدهیم، اما با این همه باید کشور را آباد کنیم. از این رو توصیه من به جوانان این است که تنها مسائل منفی را نبینند. مردم هر چیزی را که به نفع تاریخ و فرهنگ هنر بوده، پاس داشته‌اند و مدافع خوبی برای فرهنگ و هنر بوده‌اند. از این رو از همه کسانی که برای فرهنگ این مرز و بوم فعالیت می‌کنند، سپاسگزارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها