روزی بود برای خودش. گروه فرهنگ و هنر آنقدر سرحال و قبراق بود که انگار نه انگار مشکلاتی هست و... بگذریم. اما برایتان این را بگوییم که ماجرای تلفن همراه یکی از همکارانمان تبدیل به سوژه‌ای شده برای خودش.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۶۴

یکی از همان گوشی‌های قدیمی چراغ قوه دار است که این نسل جدید شاید اصلا نتواند تصورش را هم بکند که چیست، اما ما و شما می‌دانیم و یادمان هم هست که اغلب برای داشتن این خفن‌ترین گوشی جهان چه ذوق و شوقی داشته ایم. این همکار گرامی که در زمره مرفهان بی‌درد جامعه هم محسوب می‌شود، هر روز این گوشی را می‌زند توی سر ما و خلاصه می‌خواهد به ما ثابت کند اصول ساده‌زیستی چیست، حالا ما هم برای قضاوت درباره نامبرده شما را ارجاع می‌دهیم به خانه شخصیت اصلی سریال هیولا که ظاهر و باطنش چقدر تفاوت داشت... خب غیبت امروز را هم به ثمر رساندم و فردا که جناب همکار خواندش حلالیت می‌طلبم. شما هم که ایشان را نمی‌شناسید و خیالتان راحت که نیار نیست حلالیت بخواهید. خب حالا مثل هر روز برویم سراغ این‌که امروز چه کرده‌ایم.
روز گذشته یعنی سوم شهریور یک مناسبت تاریخی در خود داشت و 78سال از اشغال ایران توسط نیروهای متفقین گذشت. در این حادثه تاریخی مهم سه سرباز در مرز جلفا جلوی ارتش روسیه ایستادند، فکر کنید سه سرباز جلوی یک ارتش بزرگ! رفته‌ایم سراغ این سه سرباز و شهید و درباره‌شان نوشته‌ایم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.
امروز اختتامیه جشنواره فیلم کودک در اصفهان هم محسوب می‌شود. همین هم شده که بچه‌های سینما بروند سراغ این موضوع و ناخنکی به آن بزنند. قضیه از این قرار است که آقا سیدجواد هاشمی که عموما با سینمای دفاع مقدس او را می‌شناسند حرف‌های تند و تیزی درباره سینمای کودک زده. البته این را هم بگوییم که سیدجواد در این سال‌ها فیلم سینمایی کودک هم داشته و با «آهوی پیشونی سفید» میزبان بچه‌ها در سینماها بوده. خلاصه که اظهارات سیدجواد در صفحه 11 را به پای بی‌ربط بودن به حوزه کودک نگذارید.
در صفحه 12 هم کیکاووس‌خان زیاری رفته سراغ تارانتینو و سینمای هند که علاقه‌اش به آن بی‌حد و حصر است! بخوانید و به‌قول این بچه امروزی‌ها حالش را ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها