مدال بانوی قهرمان در جمکران: هفته گذشته همزمان با جشن عید غدیر در مسجد مقدس جمکران، ندا خانی آقا یوسف ورزشکار قهرمان و بانوی محجبه ایرانی و اهل ورامین که در مسابقات جهانی کشتی آلیش بانوان در سال ۲۰۱۲ توانسته بود مقام اول و مدال طلا را از آن خود کند با حضور در مسجد مقدس جمکران مدال طلای خود را به این مسجد مقدس اهدا کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۹۳۶

او پس از اهدای مدال خود در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت: در تمام مسابقات تلاش کردم حجابم را حفظ کرده و پرچم سیدالشهدا(علیه السلام) را به اهتزاز در بیاورم.

پاسخ به دختر دیکتاتور: چند روز پیش دختر صدام ، دیکتاتور بعثی عراق ، با انتشار یک دستنو‌شته مدعی شده بود که پدرش دستور داده بود با محمدجواد تندگویان ، دومین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که اوایل جنگ به دست نیروهای ارتش بعث عراق اسیر شد رفتار مناسبی شود ، در همین رابطه فرزند شهید پاسخ دختر صدام را داد و نوشت : شهید محمدجواد تندگویان پس از جنگ‌ و آزادی اسرا در عراق به شهادت رسید. البته هیچ وقت، تاریخ دقیق شهادت ایشان مشخص نشد، ولی در آذر ماه ۱۳۷۰ یعنی ۸ سال بعد از این نامه اگر واقعی باشد؛ پیکر ایشان تحویل داده شد و همان موقع مشخص بود توسط تیم بازجویی منافقین در عراق تحت شکنجه به شهادت رسیده است.

کاهش 30 درصدی ازدواج: سید حامد برکاتی، رئیس اداره سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت مصاحبه‌ای داشته و آمارهایی اعلام کرده است که حقیقتا نگران کننده است، به گفته او در سال ۸۹، ۸۹۰ هزار ازدواج در کشور ثبت شد که متاسفانه سالانه حدود ۶ درصد کم شده و در سال ۹۶ تعداد ازدواج‌ها به ۶۶۰ هزار ازدواج رسیده است.
به بیان دیگر در یک بازه زمانی ۸ ساله از سال ۸۹ تا سال ۹۶ ازدواج در کشور ۳۰ درصد کم شده است و نسبت تجرد قطعی زنان به حدود ۱/۶ برابر مردان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها