رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از معرفی شش خودروساز به سازمان تعزیرات خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عباس تابش افزود: این شش خودروساز که ایران‌خودرو، سایپا و کرمان موتور نیز در میان آنها دیده می‌شوند به‌دلیل تخلف در قیمت خودروها به این سازمان معرفی شده‌اند.
وی گفت: یکی از این شرکت‌ها نیز برای کارت طلایی الحاقیه‌ای اضافه کرده بود که بر این اساس هزینه کارت طلایی هم افزایش می‌یافت که کل مصوبه شرکت مربوط در این‌باره باطل شد و دیگر الحاقیه‌ای به کارت طلایی اضافه نخواهد شد.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان همچنین با اشاره به در
پیش بودن بازگشایی مدارس نیز افزود: گشت‌های تعزیرات در این باره رصد خواهند کرد و اجازه افزایش قیمت در مدارس غیرانتفاعی را نخواهیم داد. سقف قیمت نوشت‌افزار نیز طی این هفته تعیین می‌شود که این هم بر اساس قیمت تمام‌شده آن کالا خواهد بود.
وی همچنین حداکثر قیمت مصوب فروش مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت مرغ زنده نیز کیلویی هشت هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده است.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با توجه به در پیش بودن ماه محرم و نیاز هیات‌های مذهبی به تأمین برخی کالاها از جمله مرغ گفت: شرکت پشتیبانی امور دام موظف به تأمین این‌گونه نیازهاست و البته جهاد کشاورزی نیز با افزایش جوجه‌ریزی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها