نگارنده بالاخره از سفر آمد. ما دو روز نبودیم که نق بزنیم هوا گرم است یا خوشحالی خود را از خنک‌تر شدن هوا اعلام کنیم، فقط دو روز! رسیدیم و دیدیم که بله... در پشت صحنه قبلی به سفر فقیرانه دو روزه ما به بندر انزلی و حومه چنان پرداخته‌اند که انگار بلاد فرنگ بوده‌ایم!
کد خبر: ۱۲۲۴۶۰۵

هر چند که بهتر از بلاد فرنگ بوده‌ایم و در همین سفر
چند روزه هی بوی گیلان را بلعیدیم، اصلا حال و هوایی داشت که نگویم برایتان، انگار کل شهر برنج ایرانی دم کرده بودند. خودتان ببینید چه می‌شود... هی راه می‌روی، درخت و درخت و درخت می‌بینی و هی گرسنه‌ات می‌شود. جناب س.ص.م گروهمان هم روانه یک رستوران فوق‌العاده کرده بود ما را که سفر را به‌یادماندنی‌تر کرد. حالا بعد از همه این حرف‌ها و ارائه گزارش سفری که دوستان قبل‌تر به آن پرداخته بودند برویم سراغ صفحات امروز فرهنگی‌های جام‌جم.
از همین صفحه 9 شروع کنیم، حتما شما هم در جریان اتفاقاتی که برای یک گردشگر عراقی در مشهد رخ داده، قرار گرفته‌اید. ما و شما و مردم عراق که هیچ، خیلی از رسانه‌های دنیا به این موضوع پرداخته و تلاش کرده‌اند این حاشیه را هر طور که می‌توانند بزرگ‌تر کنند، اما زهی خیال باطل! عمرا اجازه بدهیم روابط ما و میزبانان مهربان پیاده‌روی‌های اربعینمان را یک اتفاق خراب کند.
زینب مرتضایی‌فرد رفته سراغ همین اتفاق و حاشیه‌هایش. ماجرا را از اول تا آخر بررسی کرده و بعد هم نگاهی انداخته به عملکرد رسانه‌های دیگر به این موضوع. بخوانید و ببینید چه خبر است.
در صفحه 10 و 11 امروز صابر محمدی و علی رستگار رفته‌اند سراغ موضوعاتی که باوزارت ارشاد مرتبط است. محمدی در صفحه 10 با همایون امیرزاده مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد صحبت کرده تا از او بپرسد طرح تجمیع و ادغام موسسه‌های تابعه این وزارتخانه چیست و قرار است به کجا برسد، اصلا با چه هدفی انجام می‌شود و قرار است به کجا برسد.
در صفحه بعدی هم رستگار نشسته پای تلویزیون و گفت‌وگوی ویژه خبری با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد را درباره سینما دیده است. وزیر در این گفت‌وگو رنگ اکران سینمایی در کشورمان را خاکستری اعلام کرده و همین موجب شده رستگار برود سراغ سینماداران تا از آنها بپرسد به نظرشان اکران امسال چه رنگی داشته است. سینماگران هم ظاهرا راضی بودند و در این رضایت از وزیر ارشاد هم پیشی گرفته‌اند.
بهاره رهنما هم یکی از چهره‌های معروفی است که همیشه حاشیه دارد، انگار هم خودش دوست دارد این اتفاق را و هم حاشیه‌ها دوستش دارند. امروز در صفحه 12 رفته‌ایم سراغ حاشیه‌های تازه‌ای که این بازیگر که البته نویسنده و شاعر هم هست، رقم زده. حاشیه‌هایی که راستش اصلا نمی‌شود تصور کرد یک خانم نویسنده که کتابش به چاپ هشتم هم رسیده، آنها را ایجاد کرده است... بخوانید و ببینید چه خبر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها