«آپاراتچی» برنامه‌ای سینمایی است که روزهای فرد روی موج رادیو صبا می‌رود. این شبکه رادیویی همچنین برنامه طنز حرف تو حرف را روزهای یکشنبه و سه‌شنبه پخش می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۳۹۵۴

کمدی اکشن ایتالیایی در آپاراتچی
مخاطبان می‌توانند با آثار کمدی سینمای ایران و جهان در برنامه «آپاراتچی» آشنا ‌شوند. این برنامه امروز فیلم کمدی «من و اسب آبی» را معرفی و روایت می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی رادیو صبا، من و اسب آبی فیلمی محصول سال ۱۹۷۹ ایتالیا به کارگردانی ایتالو زینگارلی است. در این فیلم بازیگرانی همچون ترنس هیل، باد اسپنسر و جو باگنر ایفای نقش کرده‌اند. برنامه آپاراتچی به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان‎دوست و با اجرای لیلا روحبخش روزهای فرد ساعت 21 و 15 دقیقه مخاطبان را همراهی می‌کند.
حرف تو حرف با وسواسی‌ها
«حرف تو حرف» عنوان برنامه‌ای است که با رویکرد طنز به مسائل مختلف اجتماعی و فردی می‌پردازد. این برنامه روز سه‌شنبه ۲۹ مرداد به توصیف ویژگی‌های «افراد وسواسی» اختصاص دارد و از مشکلات وسواس‌های فکری و عملی با زبان طنز می‌گوید. برنامه حرف تو حرف روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 12 از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی ساریا چهری و با اجرای حمید اللهیاری، رضا شجاعی و الهام رزتاختی مخاطبان را همراهی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها