ایران اینترنشنال از حضور کدام چهره‌های مشهور استفاده کرده است؟

دیده شدن به هر روش

شبکه ایران اینترنشنال در عمر کوتاه خود، چهره‌های شناخته‌شده نسبتا زیادی را جلوی دوربین آورده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۶۶

بی‌تردید مهم‌ترین مصاحبه‌ای که در این شبکه انجام شده، گفت‌وگویی جنجالی بود که این شبکه با یک تروریست انجام داد. به فاصله چندساعت پس از حمله تروریستی تابستان گذشته به رژه نیروهای سپاه پاسداران در شهر اهواز، با سخنگوی گروه تروریستی «الاحوازیه» گفت‌وگویی تلفنی پخش کرد و این شخص از طریق شبکه ایران اینترنشنال، مسؤولیت این حمله را به ‌عهده گرفت. این اقدام خصمانه موجب واکنش‌های گسترده علیه این شبکه شد، ولی نام آن را به سرعت بر سر زبان‌ها انداخت.
دیگر گفت‌وگوی پرحاشیه شبکه ایران اینترنشنال، گفت‌وگو با رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع بود که به دلیل اتفاقات عجیب‌وغریب آن، حاشیه‌ساز شد.
او در این برنامه که شبیه یک سخنرانی انتخاباتی‌(!) بود، ادعا کرد با اعضای بسیج و سپاه پاسداران ارتباط دارد؛ ادعاهایی خنده‌دار که از جانب حضار داخل استودیو، با سر تکان دادن تأیید می‌شد! این گفت‌وگو همان‌طور که اهالی ایران اینترنشنال می‌خواستند، مورد توجه قرار گرفت.
در بخش‌های فرهنگی هنری و همچنین ورزشی این شبکه، با افراد نسبتا خوشنام‌تری مواجه هستیم. شبکه ایران اینترنشنال تا به حال چندین گفت‌وگو از چهره‌هایی چون گروه موسیقی دنگ شو، فیروز نادری دانشمند فضایی و... پخش کرده. محمد تقوی، فوتبالیست سابق که مدتی نیز در ایران سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بود، احتمالا مشهورترین چهره ورزشی است که در شبکه ایران اینترنشنال به کارشناسی ورزشی می‌پردازد. این شبکه سال گذشته و در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا، از حضور جلال طالبی، سرمربی سابق تیم ملی ایران بهره برد؛ چهره‌ای که سال‌هاست در آمریکا زندگی می‌کند.
شهرزاد میرقلی‌خان دیگر چهره پرحاشیه‌ای است که در شبکه ایران اینترنشنال حاضر شد و به تکرار ادعاهای خود درباره سازمان صداوسیما و نهادهای امنیتی نظام پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها