کد خبر: ۱۲۲۱۶۵۹

# توهم-ارزانی
یک شهروند از بوشهر:
جای تاسف دارد که هنوز کاهشی در قیمت گوشت قرمز دیده نمی‌شود، ولی برخی از مسؤولان با افتخار از کاهش چند هزار تومانی آن خبر می‌دهند. زمانی که قیمت گوشت چهار برابر شد این افراد مشغول چه کاری بودند؟

# ماشین- خوابی
طلوعی از تهران:
در سراسر بلوار میرداماد مسافرکش‌های شخصی پلاک شهرستان، شب‌ها داخل خودروی خود می‌خوابند و این موضوع اصلا شایسته شهر تهران نیست.

# همسان‌سازی
خانی از قم:
29سال سابقه در وزارت آموزش و پرورش دارم و هر بار که همسان‌سازی و رتبه‌بندی مشاغل این سازمان صورت گرفت نیروهایی مانند انبارداران در این طرح جایی نداشتند چرا؟ مگر ما جزو نیروهای آموزش و پرورش نیستیم؟

# آگهی-صداوسیما
باغبانی از تهرانسر:
اخیرا پخش پیام‌های بازرگانی در تلویزیــــون زیاد شده است و گاهی تا 25 دقیقه آگهی بازرگانی پخش می‌شود. چرا دولت بودجه صداوسیما را نمی‌پردازد تا این مشکلات پیش نیاید؟

# بازنشسته-فرهنگی
نجفی از تهران:
اخیرا اعلام شد شهریور، طرح رتبه‌بندی معلمان انجام می‌شود و افزایش قابل ملاحظه‌ای در حقوق معلمان به‌وجود می‌آید. دولت محترم برای معلمان بازنشسته چه فکری کرده است؟ چرا از این افراد که 30 سال خدمت صادقانه انجام دادند هیچ حمایتی نمی‌شود؟

# رشد- قارچی-مدارس
داوودی از اردبیل:
مدارس خصوصی به صورت قارچ‌گونه درحال افزایش هستند و با توجه به چراغ سبز آموزش و پرورش به این مدارس، اقشار متوسط و ضعیف جامعه چگونه از پرداخت شهریه‌های هنگفت این مدارس بربیایند؟

#مترو_شلوغ
احمدی از تهران:
در روزهای گرم تابستان شهروندان باید رنج واگن‌های شلوغ مترو را تحمل کنند، چرا مسؤولان به فکر مردم نیستند و به قطارهای مترو اضافه نمی‌کنند. آنها دست‌کم می‌توانند تهویه و کولر واگن‌ها را بهبود ببخشند تا مردم کمتر اذیت شوند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها