مدیرعامل شرکت متوجه شد نیروی خدماتی شرکت بسیار شاد و خجسته است و با این‌که کارش در قیاس با کار دیگر کارکنان کار بی‌کیفیتی محسوب می‌شود، برعکس سایر کارکنان که بسیار نومید و افسرده و غرغرو هستند از روحیه مثبت، خوب و بانشاطی برخوردار است. مدیرعامل شرکت که از این امر تعجب کرده بود، علت را از معاون شرکت جویا شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۸۷

معاون شرکت گفت: او از آنجا که جزو تیم ۹۹تایی‌ها نیست، چنین شاد و سرزنده و خوشحال است. مدیرعامل شرکت گفت: تیم ۹۹تایی‌ها چیست؟ معاون شرکت گفت: بیایید تا به شما نشان دهم.
معاون و مدیرعامل به‌طور مخفیانه به آبدارخانه رفتند و معاون یک دسته صدتایی اسکناس ده‌هزار تومانی از جیب در آورد و یک‌دانه از آنها را برداشت و ۹۹تای دیگر را همراه کاغذی که روی آن نوشته شده بود تقدیم به شما، روی میز گذاشت و سپس هردو در گوشه‌ای مخفی شدند. دقایقی بعد نیروی خدماتی شرکت وارد آبدارخانه شد و وقتی کاغذ و دسته اسکناس را روی میز دید آنها را برداشت و بعد از اظهار خوشحالی مشغول شمردن آنها شد. وقتی فهمید اسکناس‌ها ۹۹تا هستند، نگران شد و شروع به گشتن کرد. روی میز، زیر میز، داخل کابینت‌ها، زیر سماور، شیر سماور، روی زمین و خلاصه همه‌جا را گشت و وقتی اثری از اسکناس گمشده پیدا نکرد، با ناراحتی و افسردگی روی صندلی نشست و به فکر فرو رفت. معاون به مدیرعامل گفت: حالا او هم جزو تیم ۹۹تایی‌هاست و از این‌پس همواره به‌جای لذت بردن از ۹۹تای موجود، از فقدان آن یک‌دانه مفقود افسرده و غمگین و ناراضی است. مدیرعامل به معاون گفت: عجب. سپس افزود: ولی زدی بدبخت را افسرده کردی. معاون گفت: این‌گونه نمی‌ماند. مدیرعامل گفت: تو خودت چرا این‌قدر شنگولی؟ معاون گفت: ما تیم ۹۹۹تایی هستیم و از آنجا که یکی در هزارتا رقمی نیست، بود و نبودش را دایورت می‌کنیم. در این لحظه مدیرعامل به معاون گفت: ای 4درصدی و هردو با هم خندیدند.

امید مهدی‌نژاد

طنزنویس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها