کاپادوکیا نام منطقه ای در کشور ترکیه می باشد که با سفر به این منطقه جاذبه های بسیاری را خواهید دید.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۳۱
بالن سواری در کاپادوکیا

یکی از تجربه ها و تفریحات این منطقه بالن سواری است که هزسنه ان بین 600 تا 800 لیر می باشد، در هر روزی از سال که با کاپادوکیا بروید شاهد آسمان های پر از بالن های رنگی در آسمان هستید.

ترکیه به عنوان یک کشور توریستی تفریحات جالبی را دارد که یکی از شهرهای خوب آن کاپادوکیا نام دارد که یکی از تفریحات جالب آن بالن سواری است.

بهترین زمان بالن سواری در کاپادوکیا

آپریل تا اکتبر زمان مناسبی برای بالن سواری می باشد چر که آسمان کاملا صاف و شفاف است و باد آرامی می وزد، البته لازم به ذکر که بعضی از شرکت ها در فصل زمستان هم که هوا خوب است پرواز در آسمان دارند، بنابراین در اکثر روزهای سال بالن سواری رایج است.

در سال 2014 از 365 روز سال، 319 روز هوا برای بالن سواری مساعد است و حدود 100 بالن این شهر توانستند 27775 پرواز داشته باشند و حدود نیم میلیون توریست را بر فراز آسمان این شهر زیبا به آسمان ببرند.

گردشگران تور استانبول هم اگر علاقمند به بالن سواری هستند می توانند در سفر خود از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنند.

امنیت بالن سواری

همه شرکت های برگزار کننده بالن سواری دارای گواهینامه می باشند و مجریان باید دوره کامل آموزشی را بگذرانند و سلامت باشند، بالن سواری در این شهر تفریح امنی است اما ریسک خود را دارد، که ممکن است برای بهترین شرکت در بهترین هوا و با بهترین تجهیزات هم حادثه ای رخ دهد.

در زمانی که سوار بر بالن هستید و از زمین فاصله می گیرید هرچه ارتفاع بیشتر می شود منظره های بی نظیری را خواهید دید که معمولا یک ساعت تا یک ونیم ساعت سوار بر بالن هستید. به سختی می توان زیبایی که در طول پرواز مشاهده خواهید کرد را شرح دهید، در این سفر فرصت دارید که در هنگام طول خورشید از بالای رودخانه کوه های تاورس را ببینید. چشم انداز شهر قدیمی آسپندوس که از ارتفاع 700 متری زیر پایتان خواهید دید شما را مجذوب می کند.

این فرصت دیگری است که گردشگران تور لحظه آخر آنتالیا می توانند از زاویه دیگری زیبایی های آنتالیا را ببینند.

هزینه بالن سواری

می دانیم که بالن سوری جزو تفریحات گرانی است اما به قدری خوب و هیجان انگیز است که بتواند یک خاطره ی فراموش نشدنی را را در ذهنتان ثبت کند. توصیه می شود در صورت سفر به ترکیه حتما از شهر زیبای کاپادوکیا دیدن کنید.

برای کسب اطلاع از خدمات و قیمت های بروز ترین تورهای گردشگری و تور های ارزان قیمت ترکیه میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها