پویش کتاب قهرمان، در مرحله دوم با کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ادامه پیدا می‌کند

قهرمانت را بشناس

در هزار توی هشت سال جنگ تحمیلی آن قدر قصه و آن قدر قهرمان هست که پیگیرترین ما هم، تمام‌شان را نشناسد. حالا در سایه صلح پس از جنگ، فرصت خواندن، دیدن و شنیدن و شناختن این قصه‌ها و قهرمان‌ها فراهم شده و پویش‌هایی مانند «کتاب قهرمان» شکل گرفته‌اند. گام اول این پویش با کتاب «سرباز کوچک امام» رقم خورد و حالا «کتاب قهرمان» به گام دوم رسیده است. در این مرحله قرار است شرکت‌کنندگان در این پویش کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را بخوانند. کتابی که زندگی کشاورز زاده‌ای را روایت می‌کند که در جنگ تحمیلی به یک قهرمان بزرگ بدل می‌شود. حمید حسام در این کتاب خاطرات و زندگی میرزا محمد سلگی را روایت کرده و قرار شده در پویش «کتاب قهرمان» که بهانه‌ای است برای آشنایی با قهرمانان این مرز و بوم، شرکت‌کنندگان آن را بخوانند، به دیگران معرفی کنند، در مسابقه شرکت‌کننده و جایزه ببرند. البته این همه ماجرا نیست. ساعت 17 دوشنبه 14 مرداد در باغ کتاب تهران، مراسم افتتاحیه دومین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب قهرمان» برگزار می‌شود و در این مراسم از تیزر سینمایی این پویش با بازی امیرحسین صدیق هم رونمایی می‌شود. این تیزر را حسین دارابی کارگردانی کرده و تولیدکننده‌اش سازمان بسیج صداوسیما و مجری طرح آن نیز باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۸۵

پویش کتاب قهرمان چیست؟
مجمع ناشران انقلاب اسلامی از سال گذشته پویش «کتاب قهرمان» را راه‌اندازی کرده است. هدفش شناساندن قهرمانان ملی به جوانان و نوجوانان است و همان طور که نوشتیم، مرحله اول پویش با کتاب «سرباز کوچک امام» برگزار شد و در مرحله دوم خاطرات، میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان ابوالفضل لشکر ۳۲ انصارالحسین و جانباز را محور قرار داده است. کتاب زندگی و خاطرات این جانباز با نام «آب هرگز نمی‌میرد» حاصل تلاش مشترک نشر صریر و انتشارات ۲۷ بعثت است.
برگزارکنندگان پویش «کتاب‌قهرمان» می‌گویند این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب‌های خواندنی و ممتاز برگزار می‌شود و فرصتی است برای این‌که جوانان و نوجوانان با مرام و منش قهرمانان ملی سرزمین خود بیشتر آشنا شوند؛ قهرمانانی که شنیدن و مطالعه ماجراهای زندگی‌شان برای هر ایرانی جذاب و هیجان‌انگیز است.
این دوره از پویش کتاب‌قهرمان با جوایز میلیونی، از مرداد سال جاری آغاز و تا پایان مهر ۱۳۹۸ ادامه
خواهد داشت.

کتاب بخوان، جایزه ببر
پویش «کتاب قهرمان» در چهار بخش مختلف تعریف شده جمع جوایز هر بخش، از ۳۰ تا ۲۵۰میلیون ریال است. این که هر شرکت‌کننده، برنده چه جایزه‌ای باشد، به میزان فعالیت و امتیازاتش در پویش بستگی دارد.
شما به‌عنوان خریدار کتاب، به‌عنوان خواننده و به عنوان همراه وفادار این پویش می‌توانید از جوایز مختلف آن بهره‌مند شوید. جایزه خریدار و خواننده کتاب که مشخص است به چه کسانی تعلق می‌گیرد، اما جایزه همراه وفادار از این قرار است که کاربران اگر به حد نصاب یعنی حداقل 200 امتیاز دست پیدا کنند، می‌توانند این جایزه را ببرند. چطور می‌توان به این میزان امتیاز دست پیدا کرد؟ خیلی ساده با تکمیل پروفایل کاربری، نصب نرم‌افزار تلفن‌همراه، خرید کتاب، معرفی به دوستان، فعالیت در اینستاگرام و کارهایی از این دست و البته برای این مرحله تا 50 میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.

مراحل شرکت در مسابقه تهیه کتاب
نسخه‌های چاپی و الکترونیک کتاب از طریق نرم‌افزار تلفن‌همراه و سایت پویش به نشانی
www.ketabghahreman.com قابل دریافت هستند.
ثبت کد شرکت در مسابقه
کد شرکت در مسابقه را ثبت کنید در نسخه چاپی کتاب، این کد در کتاب وجود دارد و در صورت خرید نسخه الکترونیک، این کد برای شما ارسال می‌شود.
شرکت در آزمون
پس از مطالعه کتاب، از طریق لینک منتشر شده در پایگاه اینترنتی این پویش وارد صفحه شرکت در آزمون شوید و به ده سوال تصادفی از کتاب پاسخ دهید. همچنین می‌توانید از طریق نرم‌افزار تلفن‌همراه نیز این کار را انجام دهید.
دعوت از دوستان
با معرفی نرم‌افزار تلفن‌همراه پویش به دوستانتان، امتیازات خود را افزایش و به آنها نیز امتیاز هدیه دهید. هرچه تعداد دوستان معرفی شده بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.
همراهی وفادارانه
اگر قصد دارید همراه وفادار پویش شوید، می‌توانید با فعالیت در اینستاگرام، امتیازات خود را به صورت نامحدود بالاتر ببرید.

امید رحمانی

ادبیات و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها