در حالی که قرارداد سید مجید حسینی با باشگاه ترابوزان در پایان فصل بعد به پایان می‌رسد، تیم ترکیه‌ای تلاش دارد از اکنون مذاکرات خود را با مدیربرنامه این بازیکن 23 ساله آغاز کرده و بتواند قرارداد او را برای طولانی مدت تمدید کند.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۵۲

سایت voetbal24 بلژیک از جدایی قطعی کاوه رضایی از تیم بروخه حداقل برای یک فصل خبر داد. گفته می‌شود با توجه به مذاکرات صورت گرفته، این بازیکن به‌زودی راهی تیم سابق خود شارلوا خواهد شد.
حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق شد. لک سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، سایپا، تراکتور و صبای قم را در کارنامه خود دارد.
سروش رفیعی به دنبال این است تا در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد. او با پیشنهاد یک تیم قبرسی مواجه شده و علاقه‌مندی‌اش را برای رفتن به لیگ برتر این کشور اعلام کرده است.
حسین پاپی مهاجم 34 ساله سپاهان به باشگاه گل ریحان البرز پیوست.
ایمان سلیمی، پیشنهادی از یک تیم یونانی دریافت کرده و قصد ترک تراکتور را دارد. او در این راستا جلساتی را با معاون این باشگاه برگزار کرده و خواستار گرفتن رضایت‌نامه‌اش شده است. تراکتور فعلا جانشینی برای این مدافع ندارد.
رسانه خبری «عراق سبورت» از عقد قرارداد دوساله طارق همام، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با باشگاه اسماعیلی مصر خبر داد. مبلغ قرارداد طارق به ازای هر سال 300 هزار دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها