گروه فرهنگی آن‌قدر دیروز بحث و تبادل نظر با اعضا داشت که انگار نه انگار جمعه است و چند نفری هم غایب. هر سوژه‌ای که به میان آمد همه کلی حرف و ایده مطرح کردیم و خلاصه روز پرکاری را رقم زدیم.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۳۳

محمدباقر منصوری را خیلی‌ها می‌شناسند، آنها که نوحه می‌شنوند و وقتی دل‌شان می‌گیرد دل می‌سپارند به نوحه‌هایی که گاه حتی به فارسی هم نبوده و مداحان دیگری در گوشه‌و‌کنار ایران به زبان و گویش‌های دیگری خوانده‌اند. منصوری که حالا باید عنوان زنده‌یاد را هم بگذاریم کنار اسمش، یکی از همین مداحان بود. منصوری وقتی که چند شب پیش به شهر ارومیه رفته بود تا در مراسم شهادت امام جواد(ع) نوحه‌خوانی کند، به علت سکته درگذشت. محمدصادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگ و هنر هم رفته سراغ این مداح و درباره‌اش مطلب جالبی در همین صفحه نوشته است.
بخوانید و فاتحه‌ای هم نثار روحش کنید.
گروه افکار‌سنجی دفتر طرح‌های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نظرسنجی‌ای را منتشر کرده که در آن سراغ مردم رفته و نظرشان را درباره سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران که چند ماه پیش برگزار شد پرسیده است. همکارا‌ن‌مان در صفحه 10 امروز این نظر‌سنجی را تحلیل کردند تا نشان دهند ظاهرا مدیران قرار نیست تغییری در روند نمایشگاه ایجاد کنند و طبق نظرسنجی‌ها همه چیز خیلی خوب است!
ورق بزنید و تحلیل‌های همکاران‌مان را بخوانید.
در صفحه 12 امروز هم تنها عضو پالادیوم نرفته گروه یعنی زینب مرتضایی‌فرد را فرستادیم وسط لاکچری‌بازان تهرانی که ببیند چه خبر است و کمی از لاک خودش بیاید بیرون! بخوانید مشاهدات او را که در نوع خودش شده آلیسی در سرزمین عجایب!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها