مراسم تجلیل از کمیل قاسمی برگزار شد

سنگین وزن پر افتخار

مراسم تجلیل از کمیل قاسمی ظهر دیروز در محل خانه کشتی عبدا... موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برگزار شد، از کمیل قاسمی که به تازگی صاحب مدال طلای المپیک 2012 لندن در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد شده است، تجلیل شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۵۲

غلامرضا محمدی: خوشحالم
تیم کشتی آزاد در المپیک 2012 لندن حقش بیشتر از این حرف‌ها بود و این طلای کمیل نشان داد ما شایستگی این را داشتیم بیشتر از این مدال طلا بگیریم و می‌توانستیم در کنار سه مدال طلای کشتی فرنگی یکی، دو مدال طلا در کشتی آزاد هم بگیریم.
محمد بنا: کمیل خیلی دیر،اما به حقش رسید
همیشه به همکاران گفتم هیچ فرقی بین آزاد و فرنگی وجود ندارد و ما همه یک گروه هستیم که برای سربلندی کشتی کشورمان زحمت می‌کشیم .واقعا از زمانی که این خبر را شنیدم خوشحالم و کمیل هرچند دیر، اما بعد از 7 سال به حقش رسید و همان‌طور که محمدی گفت کشتی آزاد در المپیک لندن حقش بیشتر از این حرف‌ها بود.
علیرضا دبیر:کسب مدال طلا سخت است، اما غیرممکن نیست
این مدال مبارک کمیل قاسمی باشد، از زمانی که اعلام کردند کمیل صاحب مدال طلا شده است هیچ اتفاقی نیفتاد و ما گفتیم این استارت را بزنیم. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و صداوسیما نیز ادامه‌دهنده این راه باشند.کسب مدال طلا سخت است، اما غیرممکن نیست و شدنی است. اگر توکل بر خدا داشته باشید و به خودباوری برسید، می‌توانید به مدال طلا دست پیدا کنید و بدانید که خوب هستید و حتما می‌توانید موفق باشید.
کمیل قاسمی: به اندازه طلایی‌های لندن به من پاداش بدهند
کمیل قاسمی، دارنده مدال طلا و نقره المپیک با بیان این‌که پس از هفت سال به حقش که طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن بوده رسیده است، گفت: از مسؤولان ورزش توقع دارم به همان اندازه که به طلایی‌های المپیک لندن پاداش دادند به من هم بدهند چرا که این حق من است.
دومین کشتی‌گیر پرافتخار ایران در المپیک پس از جهان پهلوان تختی در پاسخ به این‌که آیا پس از قطعی شدن قهرمانی‌اش در المپیک ۲۰۱۲،تاکنون تماسی از سوی مسؤولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با وی برقرار شده یا خیر، گفت: هیچ تماسی با من گرفته نشد و امیدوارم در ادامه شاهد حمایت مسؤولان ورزش از این موضوع باشیم.
وی افزود: به هر حال، درست است که هفت سال از المپیک لندن گذشته، اما اگر رقبایم در المپیک دوپینگ نمی‌کردند من مدال طلا را همان سال می‌گرفتم و این حقی بود که پس از هفت سال به من رسید. این طلا حتی بعد از هفت سال هم باز طلای المپیک است و نباید فرقی بین من با دیگران قائل شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها