باشگاه تراکتور برای تقویت هرچه بهتر ترکیبش قصد دارد دو ستاره جامانده استقلال و پرسپولیس را جذب کند. دنیزلی از مسؤولان تیم تبریزی درخواست کرده پیشنهاداتی را به روزبه چشمی و سروش رفیعی ارائه دهند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۳۶


مودیبو مایگا، مهاجمی 31 ساله از کشور مالی است که باشگاه پرسپولیس به خواسته گابریل کالدرون با او وارد مذاکره شده و منتظر پاسخ نهایی او برای آمدن به جمع سرخپوشان است.
علی کریمی پس از توافق با مدیریت استقلال قرارداد خود با آبی ها را تمدید کرد.
امید عالیشاه با حضور در باشگاه، قرارداد خود را برای مدت یک فصل تمدید کرد. عالیشاه که ۲۷سال دارد، در سال ۹۲ به پرسپولیس ملحق شد.
باشگاه الاهلی قطر که امید ابراهیمی را در اختیار دارد، در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی با ابل هرناندز، مهاجم اروگوئه‌ای زنیت روسیه به توافق نهایی رسید. به این ترتیب حضور روزبه چشمی در الاهلی منتفی شد، چرا که این تیم چهار بازیکن خارجی در فهرست خود دارد.
سعید کریمی و ابوالفضل درویش‌وند هم در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند. کالدرون پیش از این روی نام ماریو بودیمیر، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، شایان مصلح و سروش رفیعی خط قرمز کشیده بود.
طارق همام، بازیکن فصل گذشته استقلال در گفت‌وگو با سایت عربی کوره تاکید کرد، چند پیشنهاد خوب دارد اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. یکی از تیم‌هایی که به جذب طارق علاقه دارد، الاسماعیلی مصر است.
موید العجان، مدافع سوریه‌ای مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است. سایت عربی کوره در این‌باره نوشت این بازیکن از باشگاه استقلال و دو باشگاه مصری در تابستان پیشنهاد داشته و به بررسی آنها خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها