کاستا، کهکشانی‌ها را به رگبار بست

تحقیر رئال در نیوجرسی

شکست 7 بر 3 رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید آن هم سه هفته مانده به شروع این فصل لالیگا در صدر اخبار دیروز فوتبال دنیا بود. ورزشگاه مت‌لایف در نیوجرسی این بازی را از یاد نخواهد برد. 82 هزار و 500 صندلی این ورزشگاه بزرگ پر شده بود تا یکی از زیباترین بازی‌های پیش فصل اروپا موسوم به اینترنشنال چمپیونزکاپ برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۶۳

رئال مادرید که فصل قبل را با فاجعه‌بارترین شکل ممکن به پایان رساند، با زیدان، امید بسیاری به این فصل دارد؛ اما نمایش بامداد دیروز مقابل اتلتیکومادرید هیچ روزنه امیدی را در دل هواداران ایجاد نکرد.
شاگردان دیگو سیمئونه بازی را به شکلی وحشتناک هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه اول بازی توسط دیگو کاستا به گل اول رسیدند. کاستا در دقایق 28، 45 (پنالتی) و 51 هم گل زد. این مهاجم برزیلی - اسپانیایی، بی‌تردید بهترین بازیکن روخی بلانکو در این بازی بود و خط دفاعی رئال مادرید را بسیار آزار داد. او البته در دقیقه 65 با دنی کارواخال به‌شدت درگیر شد تا داور هر دو نفر را از بازی اخراج کند و چه بسا اگر این اخراج صورت نمی‌گرفت تعداد گل‌های او بیشتر هم می‌شد. ژائو فلیکس (8)، آنخل کوریا (19) و ویتولو (70) گل‌های دیگر اتلتیکو را به ثمر رساندند. رئال مادرید که نیمه اول را با شکست 5 بر صفر به رختکن رفت، در نیمه اول یک حریف آماتور و دست و پابسته بود.
آنقدر ضعیف که زیدان گفت انگار در نیمه اول خواب بودیم. رئال حتی در نیمه دوم هم بازی آبرومندی ارائه نداد و باز هم این اتلتیکو بود که سوار بر بازی نشان داد.
رئال در دقیقه 59 توسط ناچو گل زد اما در دقایق انتهایی بازی به خود آمد و دو بار توسط کریم‌بن‌زما (85 ـ پنالتی) و خاویر هرناندس کاررا (89) به گل رسید تا فقط کمی از سنگینی این شکست فاجعه‌بار کم کند. تیم اول شهر مادرید در حالی در این دیدار تن به شکست سنگین داد که با ترکیب اصلی خود به میدان رفت؛ اما در برابر رقیب دیرینه و همشهری، هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بی‌تردید این شکست حاشیه‌هایی را برای کهکشانی‌ها به دنبال خواهد داشت.
ژائو فیلیکس بازیکن 19 ساله و خرید تازه اتلتیکومادرید که 2/127 میلیون یورو پای او پرداخت شد و گرانقیمت‌ترین بازیکن این باشگاه لقب گرفت، در این بازی نمایش فوق‌العاده درخشانی داشت و نبض بازی راه‌راه‌پوشان مادریدی را در اختیار داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها