رئیس شورای شهر تهران به شهردار تهران در خصوص فقدان انسجام و ضعف در هیأت مدیره مترو تذکر داد و گفت: شهردار باید شخصاً کارگروه مناسب را در این زمینه تشکیل دهد تا از آسیب دیدن شهروندان جلوگیری کند.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۵۱

به گزارش فارس، محسن هاشمی در تذکری که دیروز در صحن شورای شهر مطرح کرد، افزود: متأسفانه با وجود تذکرات قبلی جهت رسیدگی به موضوع حمل و نقل عمومی به ویژه مترو حل مشکلات مدیریتی آن به نتیجه نرسیده است. وی افزود: برخلاف این‌که موضوع مترو اصولا باید اولویت نخست شهردار تهران جهت کاهش آلودگی هوا و... باشد اما از اهمیت کافی برای شهردار برخوردار نیست. رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برخی اعتراضات روزهای اخیر در شرکت مادر مترو (هلدینگ)‌ ناشی از نبود دقت در معاونت حمل و نقل و نبود انسجام و ضعف در هیأت مدیره مترو است.
هاشمی عنوان کرد: این وضعیت در طول 44 سال گذشته که از تشکیل مترو می‌گذرد، بی‌سابقه بوده و چه قبل و چه بعد از انقلاب چنین وضعیتی نداشته است.
وی گفت: از شهردار تقاضا می‌کنم شخصا کارگروه مناسب تشکیل و این موضوع را رسیدگی کنند تا از آسیب دیدن شهروندان به دلیل توجه نشدن به نظم در حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها