حق با شماست

کد خبر: ۱۲۱۸۸۶۲

# آلودگی_صوتی
یک شهروند از تهران:
توقفگاه سامانه 5 شرکت واحد در منطقه جنت‌آباد جنوبی باعث افزایش آلودگی صوتی و زیستی شده و این امر مشکلاتی را برای شهروندان این ناحیه ایجاد کرده است.

# تشکر_شهرداری
مدرسی از تهران:
از شهرداری منطقه 4 بابت ترمیم و رسیدگی به آسفالت پل استاد حسن بنا، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

#اورژانس- قائمشهر
گوران از قائمشهر:
بخش اورژانس بیمارستان رازی شهر قائمشهر امکانات اولیه مانند تخت و پرستار ندارد و این موارد باعث مشکلات بسیار زیادی برای بیماران شده است.

#شهریه - اجباری
زمانی از تهران:
دریافت شهریه‌های هنگفت و خارج از عرف و البته اجباری و با تهدید از والدین توسط مدارس شروع شده است و مانند همیشه جای خالی نظارت آموزش و پرورش دیده می‌شود.

#لبنیات - یارانه
رئوفی از تهران:
با گران شدن لبنیات و حذف و کاهش سهم این محصولات از سفره مردم، در آینده نه‌چندان دور شاهد بروز انواع و اقسام بیماری‌ها هستیم و آن‌وقت است که دولت باید هزینه‌ای چند برابری برای درمان مردم اختصاص دهد. بهتر است دولت یارانه لبنیات را افزایش دهد تا گرفتار این مشکلات در آینده نشود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 27 خرداد 1398 با عنوان «جاده‌های نهاوند» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: تمامی محورهای شهرستان نهاوند به صورت مداوم بازدید می‌شوند و در حد اعتبارات و امکانات موجود روزانه لکه‌گیری و درزگیری می‌شوند و در صورت نیاز به صورت دوره‌ای عملیات روکش آسفالت و حدود صدهزار متر‌مربع نیز عملیات لکه‌گیری در راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند انجام شده است. برای سال جاری نیز لکه‌گیری و روکش محورهای این شهرستان با توجه به اعتبارات ابلاغی در دستور کار است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها