اگر مراقب محیط زندگی اطرافمان نباشیم آفاتی که در محیط پیرامون ما زندگی می کنند از راه های مختلف وارد خانه، محل کار ما می شوند و در صورت مشاهده تعداد زیاد از حشرات قطعا دچار آزار ما می شوند.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۹۲
سمپاشی منازل

همان طور که می دانید قبل از هر اتفاقی پیشگیری بهتر از هر گونه اقدام بعدی است پس بهتر است اگر خانه شما به راحتی حشرات در آن نفوذ می کنند کمی بیشتر نکات ایمنی را رعایت کنید.

حال در نظر می گیریم که ما نکات ایمنی را رعایت کردیم ولی باز هم حشره به خانه ما نفوذ کرده که آن هم از طریق حمام یا آشپزخانه و حتی دستشویی این امکان به وجود خواهد آمد که در اینصورت چاره ای جز سمپاشی منزل نیست. خدمات کنترل آفات خانه شما را در سریع ترین زمان از شر حشرات مزاحم راحت خواهد کرد.

کارشناسان سمپاشان در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشند.

شعبه شمال : 22146397 شعبه شرق : 77262100 شعبه غرب : 44893627

شعبه مرکز : 66401984 شعبه ونک : 88979268 مدیریت : 09192004096

بهترین شرکت سمپاشی منازل

بهترین انتخاب این است که کار را باید به کاردان سپرد که شرکت سمپاشی سمپاشان با توجه به تجربه چندین ساله خود و استفاده از نیروهای خوب و کارآمد و با تجربه توانسته در سطح تهران رضایت مشتریان خود را جلب کند و آسایش را به مشتریان هدیه کند . اگر در انتخاب شرکت سم پاشی دقت نکنید و با هر شرکتی تماس بگیرید باید بدانید که استفاده از مواد سمی خوب و انجام کار درست برای ریشه کنی حشرات از منزل شما اهمیت به سزایی دارد . چرا که اگر از سم خوب استفاده نشود ممکن است برای افراد در منزل مشکل ریه و سیستم قلبی شما ایجاد کند و این امر برای کودکان و افراد مسن بسیار خطرناک است .

شما باید در اولین فرصت با شرکت تماس گرفته تا همکاران سمپاشان شما را راهنمایی کرده و مشاوره رایگان در اختیارتان قرار می دهند و در زمان مناسب برای سمپاشی منازل و محل کار شما اعزام می شوند . شرکت سمپاشان همیشه از بهترین مواد و مرغوب ترین مواد برای هر نوع کاری استفاده می کند و اگر هم نیاز به سم دارید می توانید از این شرکت تهیه کنید چون بخش فروش سم هم در این شرکت فعال است .

قیمت سمپاشی منازل

همان طور که مشخص است قیمت برای همه مشتریان از هر قشری اهمیت به سزایی دارد . قیمت سمپاشی به متراژ منزل و یا محل کار شما ، به نوع حشره ای که قرار است از بین برود ، به نوع سمی که استفاده می شود و حتی محل زندگی شما بستگی دارد که در هر منطقه ای و در هر جایی با توئجه به نیاز شما متفاوت است .

به این نکته توجه داشته باشید که برای گروه سمپاشان کیفیت و رضایت مشتری از همه چیز با ارزش تر است و در اولویت قرار دارد و با توجه به شرایط زندگی روزمره حال حاضر کمترین هزینه ای که مقدور باشد را از مشتریان دریافت می کند تا مشتری نگران پرداخت هزینه نباشد .

راه های از بین بردن حشرات در منزل :

اول از همه سمپاشی اصولی توسط شرکت

سوسک کش قوی مثل اسپری سمپاشی دستی

اسپری های قدیمی رایج در بازار

استفاده از سم سوسک

استفاده از قرص مخصوص

گاهی اوقات استفاده از نفت

مواردی که گفته شد فقط برای استفاده در زمانی است که تعداد حشرات مشاهده شده کم است و هنوز باعث آزار شما نشده و خودتان با تهیه سم می توانید از پیشروی آنها جلوگیری کنید .

راهکار و انواع حشراتی که می تواند در خانه یا منزل شما وجود داشته باشد :

سوسک ریز

سوسک درشت

سوسک حمام

سوسک فاضلاب

موش

مورچه

ساس

پشه

سمپاشی ساس تختخوابی و ریشه کنی ساس در منزل

حشره ساس موجود بسیار ریزی است که می تواند به راحتی وارد خانه شود . ساس در خانه به چوب های منزل ، درزو شکاف ها ، تختخواب و تشک تخت ، پشتی و تکیه گاهی که داخل آن چوب و کارتن استفاده شده و... حمله می کند . ساس در این فضاها در منزل شروع به زندگی و تولید مثل می کند و بصورت تعداد آن افزایش می یابد . هنگامی که شما خواب هستید و برق را خاموش می کنید به افراد در منزل حمله می کنند و در بدن افراد دون دون های قرمز کوچکی بعد از حمله ساس ها هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید می توانید مشاهده کنید .

حشره ساس فقط با سمپاشی منازل آن هم درست با استفاده از سم خوب از بین می رود اگر اینکار به درستی انجام نشود در همه خانه پخش شده و دوباره تولید مثل می کنند و هر چقدر اینکار طول بکشد شما باید سختی بیشتری را برای از بین بردن و ریشه کنی ساس انجام دهید .

یکی از راه های تشخیص اینکه شک کرده اید که در خانه شما حشره ای است که شما را اذیت می کند و احتمال می دهید که ساس باشد این است که ملحفه سفید رنگی در اطراف درزها و شکاف و تخت و وسایل چوبی پهن کنید برق ها را خاموش کنید و نیمه شب ببینید حشرات کوچک سیاه رنگی روی ملحفه شما دیده می شود .

راه دیگر آن دون دون شدن بدن افراد خانواده است که تقریبا در کمر و دستان بیشتر دیده می شود و تقریبا حالت منظمی دارد .

راه دیگر آن این است که بر روی لباس های رنگ روشن و ملحفه هایتان لکه های کوچک و دونه ای خون مشاده کنید

که همه این موارد وجود ساس در منزل شما را تایید می کند .

سمپاشی سوسک آشپزخانه و فاضلاب در منزل

نظافت در آشپزخانه و جارو کردن روزانه کمک زیادی به شما برای اینکه حشره ای چه سوسک و چه مورچه به آشپزخانه حمل نکند می تواند داشته باشد .

حفظ بهداشت در محیطی که غذا در آنجا سرو می شود اهمیت زیادی دارد و اصلی ترین مکان برای زندگی سوسک و مورچه است . سوسک آشپزخانه در درزها و شکاف ها ، درز کاشی ، فاضلاب ، سینک و... وجود دارد .

سوسک ریز آشپرخانه به سرعت افزایش می یابد و دو مدت کوتاه رشد می کند و باید هر چه سریع تر سمپاشی سوسک ریز انجام شود . اگر می خواهید خودتان اینکار را انجام دهید باید بدانید که ممکن است کامل از بین نروند و اینکه اگر نکات ایمنی و مهم انجام نشود خطرات ناشی از استفاده از سم می تواند بیشتر از وجود سوسک در منزلتان باشد .

سمپاشی منزل را جدی بگیرید !

با تمیز نگه داشتن خانه می توانید خانه خود را از حشرات در امان نگه دارید و اگر حشره ای مشاهده کردید سریعا با سمپاشان تماس بگیرید . گروه سمپاشان در همه نقاط تهران بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها