طلای راحت سیامند

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان با درخشش دوباره سیامند رحمان و پایان کار کاروان ایران با هفت مدال به پایان رسید. رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولان جهان در شهر نور سلطان در کشور قزاقستان دیروز با درخشش سیامند ایرانی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۹۷

دیروز وزنه‌برداران دسته 107+ کیلوگرم به رقابت پرداختند که سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی از ایران هم در بین آنها بودند. سیامند رحمان به عنوان قوی‌ترین ورزشکار معلول دنیا در نخستین تلاش به‌راحتی وزنه 250 کیلوگرمی را با ثبت سه چراغ سفید بالای سر برد و در تلاش دوم به‌راحتی وزنه 265 کیلوگرمی را مهار کرد. سیامند با توجه به این‌که قهرمانی‌اش مسجل شده بود، از تلاش سوم انصراف داد و با همان رکورد 265 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید. در همین دسته منصور پورمیرزایی در تلاش اول در مهار صحیح وزنه 236 کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش دوم همین وزنه را مهار کرد. وی در تلاش سوم به وزنه 251 کیلوگرمی حمله کرد؛ اما موفق نشد و با کسب مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد.
به این ترتیب کاروان کشورمان در این دوره از مسابقات به سه مدال طلا (روح‌ا... رستمی، حامد صلحی‌پور و سیامند رحمان)، سه نقره (منصور پورمیرزایی، علی‌اکبر غریب‌شی و نادر مرادی) و یک برنز (امیر جعفری) دست یافت و پس از چین و نیجریه در رده سوم مسابقات قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها